برترین صادرکننده روغن زالو شیراز

برترین صادر کننده روغن زالو شیراز با کیفیت و حجم دهندگی باور نکردنی و صد در صد تضمینی را ما به شماخریداران عزیز معرفی میکنیم. آوازه ی روغن زالو ایرانی در سراسر جهان پیچیده است. ما توسط بزرگ ترین صادر کنندگان روغن زالو بهداشتی، توانسته ایم جهان را مبهوت خود کنیم.

برترین صادرکننده روغن زالو شیراز

آیا می دانید فواید روغن زالو چیست؟

آیا می دانید فواید روغن زالو چیست؟ آیا میدانید فواید روغن زالو چیست؟

زالو جانداری است که در رسته کرم های حلقوی آبزی، قرار می گیرد. دارای دو سمت که در یک سمت آن دهان با سه آرواره (که هریک دارای 100 دندان می باشد) و سمت دیگر آن شبیه یک بادکش است، که نقش تکیه گاه بدن را ایفا میکند. زالو یک موجود خون خوار می باشد، که وقتی به بدن میزبان می چسبد شروع به مکیدن خون بدن او میکند، و به سختی از بدن جدا می شود.

این موجود کوچک خواص درمانی فراوانی دارد و در طب سنتی و اسلامی نیز از خواص آن برای حجامت و درمان انواع بیماری ها بهره می گیرند.از این کرم حلقوی با عنوان جراح کوچک خونخوار نیز یاد شده است. امروزه روغن زالو که جزو یکی از پر فروشترین روغن های جهان است، مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

برای به دست آوردن این روغن چند عدد زالو را در مجاورت نور شدید خورشید قرار می دهند، این کار را برای این انجام می دهند، که زالو نسبت به نور خورشید حساسیت دارد، و در گرمای خورشید به سرعت از بین می رود، و زود خشک میشود. زالوی خشک شده را پودر و با روغن های مخصوصی مخلوط میکنند، و روی حرارت مستیم قرار میدهند. این فرایند تا زمانی ادامه پیدا می کند که ماده ای لزج و ژله ای به دست بیاید. سپس آن را از صافی عبور داده و مواد زاید را از آن جدا می کنند. تمامی این فرایند در محبطی کاملا بهداشتی و روش های اصولی با دستگاه های پیشرفته انجام می شود.

فواید روغن زالو اعم هستند از:

  • بزرگ کردن سایز قسمت های مختلف بدن مانند:آلت تناسلی، باسن، سینه‌، لب وگونه
  • در جلوگیری از پیری زودرس و از بین بردن چین و چروک ها
  • بیماری آرتریت
  • بر طرف کردن لک و پیس و کک و مک
  • افزایش میل جنسی
  • و…

از مهمترین خواص آن افزایش میل جنسی می باشد، به این صورت که با افزابش فشار خون در محل آلت تناسلی باعث زیاد شدن میل جنسی می شود.

پخش انواع روغن زالو شیراز

پخش انواع روغن زالو شیراز پخش انواع روغن زالو شیراز با قدرت حجم دهندگی بالا، و بسیار بهداشتی، توسط صادر کننده گان ما به سادگی در داخل و خارج از کشور در حال انجام می باشد. روغن زالو ایرانی در نوع خود بهترین می باشد. شما می توانید بهترین روغن زالو را از فروشندگان ما در سراسر جهان خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما