صادرات انواع زالوی کوچک به کشورهای همجوار

شرکت بازرگانی ما به عنوان یکی از مراکز تولید و صادرات انواع و اقسام زالو کوچک به کشورهای همجوار می باشد در واقع ما با بهره گیری از علم جدید و فراهم آوردن شرایط مناسب جهت رشد زالو، این جانور را در سطح وسیعی پرورش می‌دهیم و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می کنیم و از این رو نیاز مردم به این جانور را برطرف می‌کنیم.

صادرات انواع زالوی کوچک به کشورهای همجوار

تمهیدات لازم برای صادرات زالو در ایران

تمهیدات لازم برای صادرات زالو در ایران

همانطور که گفته شد هر ساله حجم زیادی از زالوی ایرانی را به سایر کشورهای دیگر صادر می شود بنابراین باید شرایط پرورش و صادرات آن به خوبی فراهم شود تا بتوانیم نهایت استفاده را از صادرات این جانور داشته باشیم و به سود خوبی برسیم.

هرچه تولیدکنندگان شرایط پرورشی زالوی ایرانی را بیشتر فراهم کنند، مسلما می توانند سطح بیشتری از این جانور را تولید کنند و همچنین جهت صادرات زالو در ایران باید شرایط و تمهیداتی در نظر گرفته شود تا محصول راحت‌تر به سایر کشورهای دیگر صادر شود زیرا دریافت مجوزهای صادرات زالوی ایرانی در کشور ما کمی سخت می باشد.

یکی از بهترین نوع زانو های طبی در تمام سطح دنیا در کشور ما تولید می‌شود از این رو باید مسئولین مربوطه حمایت‌های لازم را جهت صادرات این جانور به سایر کشورهای دیگر فراهم آورند و اخذ مجوز صادرات را راحت‌تر کنند، جهت صادرات زالو باید شرایط مناسب فراهم باشد که بتوان زالو را به صورت زنده و کاملا سالم از کشور مبدا به کشور مقصد برسانیم و صادرات آن از طریق راه های دریایی کشورمان امکان پذیر می باشد.

میزان صادرات زالوهای مولد در سال گذشته

میزان صادرات زالوهای مولد در سال گذشته

قابل ذکر است که کشور ما به دلیل داشتن نوع آب و هوایی مناسب جهت پرورش موجوداتی مانند زالو، امکان تولید این حیوان را دارد و هر سال حجم زیادی از این نوع جانور را به کشورهای دیگر صادر می کند از این رو انگیزه تولیدکنندگان جهت صادرات زالو روز به روز بیشتر شده و همچنین یکی دیگر از دلایل افزایش صادرات زالو افزایش سطح استفاده از این جانور جهت درمان انواع و اقسام بیماری ها می باشد قابل ذکر است که زالوی ایرانی به عنوان یکی از بهترین زالوهای موجود در دنیا می باشد.

با توجه به اینکه هر ساله حجم زیادی از این جانور به سایر کشورهای دیگر صادر می‌شود ولی به طور دقیق نمی توانیم میزان صادرات زالو را در سال گذشته تعیین کنیم ولی در حالت کلی سطح صادرات به میزان زیادی بوده است. با توجه به خاصیت درمانی زالو و استفاده از این جانور جهت درمان در طب سنتی، به نوعی آن را به یک جانور بسیار با ارزش تبدیل کرده است که می‌توانیم با صادرات آن به درآمدزایی و ارزآوری بالایی دست پیدا کنیم.

زالوی پرورش یافته در کشورمان به کشورهایی همچون اروپا، روسیه، عراق و غیره صادر می‌شود خوب است که بدانید یکی از بهترین نوع زالو های صادراتی ایرانی نوع اورینتالیس می باشد آنزیم های موجود در این نوع زانو می تواند دارای خواص دارویی بسیار زیادی باشد.

صادرات انبوه زالوی نر شاخدار با بهترین کیفیت

صادرات انبوه زالوی نر شاخدار با بهترین کیفیت

زالو نر شاخدار جزو یکی از بهترین و با کیفیت ترین زالوهای درمانی در کشور ما به حساب می‌آید بنابراین حجم زیادی از این جانور به بازارهای خارجی صادر می‌شود در واقع صادرات انبوه زالو نر شاخدار با بهترین کیفیت باعث کسب درآمد زایی برای تولیدکنندگان می‌شود و انگیزه بسیار خوبی برای ادامه فعالیت آنها فراهم می‌آورد.

کشورهای همجوار با ایران به عنوان یکی از کشورهای بسیار مناسب جهت صادرات سال به حساب می آیند در واقع صادرات زالو می تواند مانند یک فراورده غیر نفتی درآمدزایی خوبی برای کشورمان همراه داشته باشد اما باید در این زمینه بازاریابی های مناسب در تمام دنیا صورت پذیرد. امروزه از این نوع زالو بزرگ جهت رقیق شدن خون و همچنین باز شدن رگ های خونی استفاده می‌کنند و در واقع می توان بیماری واریس را با کمک زالو درمان کرد و به نتایج خوبی رسید، زالو طبی تهران هم جزو پر استقبال ترین زالوهای بازار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما