قیمت خرید زالوی پرورشی در مراکز معتبر کاشان

زالو نوعی کرم است که به سبب خاصیتی که دارد در طب سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در طول سال تعداد زیادی زالو تولید می شود که در این میان زالو ساوه بسیار معروف است و می‌توان ساوه را یکی از قطب های تولید زالو نامید. قیمت خرید زالو ساوه در مراکز مختلف متفاوت است. آنچه مهم است، زالو باید بهداشتی و با کیفیت باشد و زالو طی فرایند تولید آسیب ندیده باشد. همه این موارد در قیمت زالو پرورشی تاثیر دارد.

قیمت خرید زالوی پرورشی در مراکز معتبر کاشان

پارامترهای موثر در تعیین قیمت انواع زالوی صادراتی

پارامترهای موثر در تعیین قیمت انواع زالوی صادراتی

امروز بخش صادرات یکی از بخش های فعال در اقتصاد هر کشور است. صادرات زالو نیز از این امر مستثنی نبوده است. زالو به خاطر خواص درمانی که دارد در اکثر کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. صادرات زالو به کشورهای مختلف موجب شده که ارز آوری خوبی برای کشور به همراه داشته باشد.

اما آنچه این محصول را آماده رقابت در بازار جهانی می کند کیفیت و قیمت آن است هر چه کیفیت بالاتر باشد مشتری خواهان آن محصول می باشد حتی اگر قیمت آن بیشتر باشد. پارامترهای زیادی در تعیین قیمت انواع زالوی صادراتی موثر است:

  • زالوها باید تمام شرایط و قوانین بین‌المللی را داشته باشد.
  • زالو ها سالم و بدون آسیب باشد.(متاسفانه به خاطر شرایط نامناسب صادراتی این محصول آسیب جدی می بیند.)
  • قیمت زالو به مقدار و اندازه زالو ها رابط دارد.
  • نوع زالو و نژاد آن نیز یکی از فاکتورهای مهم است.

در بخش صادرات زالو به خاطر حساسیت بالایی این محصول از حمل و نقل هوایی استفاده می شود که به طبع موجب بالا رفتن قیمت محصول می شود. بیشترین میزان صادرات زالو به کشورهای حوضه خلیج فارس است زیرا بازار خوبی را ایجاد کرده و صادرات به این کشورها به راحتی امکان پذیر است.

بررسی تاثیر نوع زالو بر قیمت آن

بررسی تاثیر نوع زالو بر قیمت آن

تا به امروز ۶۰۰گونه زالو شناسایی شده است که از بین آنها فقط ۱۵نوع آن برای مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع زالو شامل: زالو شاخدار، زالو مولد، زالو سفید و … را نام برد. عوامل مختلفی بر قیمت انواع زالو تاثیر می‌گذارد. ما در اینجا مهم ترین عوامل تاثیر گذار را بیان می کنیم پس با ما همراه شوید:

  • کیفیت و مرغوبیت بالای زالوها
  • نوع زالو یکی از عوامل مهمی است که بز قیمت این محصول تاثیر می گذارد.( زالو مولد نسبت به بقیه زالوها قیمت بیشتری دارد.)
  • مقدار خرید زالو، قیمت زالو عمده از زالو جزئی کمتر است.
  • فصلی که زالو را تهیه می کنید نیز در قیمت آن تاثیر دارد. اصولاً زمان فراوانی محصول قیمت آن پایین تر از بقیه زمان ها است.

زالو درمانی جزو درمان های است که رونق فراوانی داشته است و ایران به خاطر داشتن شرایط آب و هوایی مناسب مستعد پرورش زالو است.

قیمت عمده زالوی شاخدار در معتبرترین مراکز

قیمت عمده زالوی شاخدار در معتبرترین مراکز

همانطور که گفته شد شرایط آب و هوایی مناسب ایران، تولید کنندگان زیادی را ترغیب کرده که در این صنعت فعالیت چشمگیری داشته باشند. پرورش زالو به گونه است که با حداقل ترین امکانات می توان آن را پرورش داد. اما در این بین باید تمام نکات را مو به مو اجرا کرد و گرنه با مشکلات زیادی مواجه خواهید بود. قیمت زالو و همچنین نوع خرید(عمده یا جزئی) و راههای خرید چه مستقیم و چه غیر مستقیم(آنلاین) در قیمت نهایی محصول تاثیر دارد.

در خرید عمده از تولید کننده اصلی باعث پایین آمدن قیمت می شود، چون واسطه ها حذف می شود و حذف واسطه ها یعنی پایین آمدن قیمت است. متاسفانه در اکثر محصولات بیشترین سود نصیب همین واسطه ها می شود. که با خرید مستقیم از مراکز تولید سود حاصل از فروش نصیب خود تولید کننده می شود. خرید آنلاین یکی از راههای است که بدون اتلاف وقت، محصول مورد نظر را از تولید کننده اصلی دریافت می کنید. برای خرید آنلاین می توان به سایت های که تولید کنندگان راه اندازی کرده اند مراجعه کرد و پس از طی کردن مراحل اقدام به خرید محصول نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما