برترین فروشنده روغن زالو 120 سی سی

زالو که آن را خون آشام طبیعت نیز می نامند . از تیره نرم تنان است و در مرداب ها و جنگل های مرطوب و شالیزارها و در رودخانه ها و لجن زار ها زندگی می کند. ابن سینا در کتاب خود زالو ها را به دسته های سمی و غیرسمی تقسیم بندی کرده است. که جدا از خاصیت سمی که در آن وجود دارد بزاق آن برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است. روغن زالو 120 سی سی که به آن روغن خراطین نیز گفته می شود. به این دلیل که خاصیت آن ها کاملاً به همدیگر شباهت دارد. روغن زالو از پودر زالوی خشک شده به اضافه مواد افزودنی دیگر به دست می آید.

برترین فروشنده روغن زالو 120 سی سی

روغن زالو درمان کننده زخم می باشد

روغن زالو درمان کننده زخم می باشد زالو خواص درمانی بسیار زیادی دارد و این عامل به خاطر مایعی است که در بزاق دهانش یافت می شود. ماده ای که در بزاق زالو وجود دارد ماده ایست که عمل انعقاد خون را مختل می‌کند و به آن هیرودین می‌گویند‌. هیرودین باعث می شود رگ هایی که گرفتگی دارد باز شود و به همین دلیل با افزایش حرکت خون در رگ ها و افزایش خون ‌رسانی به اندام ها از جمله مغز قلب مواجه هستیم.

زالو برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. از زالو می ‌توان برای گونه گذاری، بزرگ کردن باسن، بزرگ کردن عضلات، و به عنوان حجم دهنده سینه ها و بزرگ کننده اندام تناسلی آقایان نام برد. زالو به علت خواص مشابهی که با روغن خراطین دارد، گاهی مواقع به عنوان روغن خراطین شناخته می شود.روغن زالو صادراتی است که می توان سود بسیاری از آن به دست آورد.

روغن زالوی اصل را چگونه تهیه می کنند؟ سوالی است که ممکن است به ذهن شما هم خطور کند، برای تهیه روغن زالو ما از زالوی خشک شده که آن را به صورت پودر در آورده‌ایم استفاده می کنیم. سپس پایه را از روغن های گیاهی با طبیعت گرم قرار می‌دهیم، و به آن جوز هندی پودر شده و پودر دارچین و پودر میخک به میزان مساوی اضافه می کنیم. آنها را به مدت ۶۰ روز در داخل ظرف شیشه ای قرار می دهیم. خوب مخلوط می کنیم و هر از گاهی به این معنا که هر دو سه روز یک بار آنها را خوب تکان می دهیم.

انواع روغن زالو بستگی به میزان مواد به کار رفته در آن ممکن است متفاوت باشد هر چه مواد به کار رفته در آن خلوص بیشتری داشته باشد جزو دسته روغن زالو های اصل قرار می گيردخواهد داشت.

بهترین تولیدکنندگان روغن زالو 120 سی سی

بهترین تولیدکنندگان روغن زالو 120 سی سی بهترین تولید کنندگان روغن زالو ۱۲۰ سی سی را می توان شرکت‌ هایی دانست که خود دارای مزرعه پرورش زالو هستند . و تمام نکات بهداشتی را برای تولید زالو پرورش را رعایت می‌کنند از این لحاظ روغن‌ زالویی که تولید می‌کنند دارای خلوص بالایی است و از لحاظ بهداشتی کیفیت بسیار بالایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما