توزیع انواع زالو صادراتی به صورت عمده

امروزه با استقبال مردم از طب سنتی و گرایش و اعتماد روز افزون انها به این علم و روش درمان قدیمی، استفاده از زالو نیز به عنوان روشی برای درمان رو به گسترش است.

تعداد مراکز پرورش زالو در کشور ما کم نیست، لیکن بهداشتی بودن محیط پرورش این کرم حلقوی اهمیت زیادی دارد که همه پرورش دهندگان به آن توجه ندارند. مجموعه مهرزالو، با عرضه زالو صادراتی عمده که با رعایت کلیه اصول بهداشتی پرورش داده شده است، فروش خود را به صورت آنلاین به خریداران عزیز معرفی می نماید.

توزیع انواع زالو صادراتی به صورت عمده

روش اصولی زالو درمانی چگونه است؟

روش اصولی زالو درمانی چگونه است؟ در طب ستنی و طب قدیم، استفاده از زالو برای درمان بسیار متداول بوده است. امروزه با پیشرفت علم و معرفی شیوه ها و دستگاه های پزشکی مدرن و داروهای شیمیایی، استفاده از روش سنتی و زالو درمانی کمرنگ تر شده است.

با این حال در سالهای اخیر با گسترش شبکه های اجتماعی و خبر رسانی های علمی فراوان، توجه مردم به این شیوه درمان رشد چشم گیری داشته است و اثر بخشی بیماران از این شیوه درمان، موجب استقبال رزو افزون مردم به این روش درمان شده است.

زالو به دلیل مکیدن خون فاقد اکسیژن و وارد کردن بزاق سرشار از آنزیم خود به داخل بدن، در نهایت خونی سالم و پاکسازی شده در بیمارباقی می گذارد. نکته حائز اهمیت در مورد زالو درمانی، روش اصولی استفاده از آن در درمان است. این شیوه درمان نیز مانند هر روش طبابت نیاز به علم و آگاهی و پزشک متخصص طب سنتی دارد.

روش اصولی زالو درمانی به شرح زیر است:

  • آماده سازی بدن بیمار پیش از زالو درمانی: به منظور اثربخشی بهتر آنزیم های زالو بر روی بدن بیمار، متخصص طب سنتی بواسطه مزاج شناسی ابتدا پاکسازی های لازم را انجام داده و سس اقدام به این روش درمانی می کند.
  • موضع مناسب برای قراردادن زالو: قرار گرفتن زالو در همه قسمت های بدن جایز نیست و متناسب با موضع درد و یا بیماری و مشکل فرد مراجعه کننده، زالو در محل مناسب قرار داده شده و روال درمان طی می شود.
  • زمان مناسب برای زالو درمانی:در تقویم قمری زمان مناسب برای رالو درمانی، هفته سوم ماه می باشد.
  • رعایت فواصل مناسب برای درمان های متوالی: بین یک زالو درمانی تا زالو درمانی بعدی باید فاصله زمانی مناسب وجود داشته باشد که متخصص طب سنتی با توجه به وضعیت بدن بیمار این زمان را تعیین می کند.

سفارش انواع زالو صادراتی عمده

سفارش انواع زالو صادراتی عمده پزشکان و متخصصین طب سنتی جزء خریداران اصلی زالو هستند که این کرم حلقوی کارآمد را به صورت عمده خریداری می کنند. بنابراین چنانچه قصد خرید زالو منجمد ایرانی ارگانیک و بهداشتی را دارید به طوریکه به صورت عمده خریداری کرده و با قیمتی به صرفه در دسترس شما قرا گیرد، به ما اعتماد کنید.

مجموعه مهرزالو، با عرضه زالو درمانی طبی صادراتی به صورت عمده و با حذف واسطه ها، قصد در پایین آوردن قیمت نهایی این محصول را دارد. سفارش شما در اسرع وقت و در بسته بندی بهداشتی و کاملا مناسب به دستتان خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما