توزیع کنندگان زالو تهران عمده

زالو با تاثیرات درمانی بالایی که دارد بهترین جایگزین به جای حجامت است و به همین دلیل امروزه حجم استفاده از آن چندین برابر شده و همین امر زمینه پرورش بیشتر آنها را هم فراهم کرده است. این جانداران ریز کوچک بدنی چسبناک دارند و روی پوست به راحتی می خزند. تولید کنندگان داخلی به عنوان اولین توزیع کنندگان زالو تهران عمده هستند که این خزندگان را با حجم بالا و نرخ مناسب به بازار عرضه می کنند تا برای مشتری مقرون به صرفه باشد.

توزیع کنندگان زالو تهران عمده

خصوصیات مهم زالو خشک درمانی

خصوصیات مهم زالو خشک درمانی زالو خشک درمانی خصوصیات مهمی را از آن خود کرده و همین امر باعث شده تا بیشترین حجم فروش را در بازار به خود اختصاص دهد. این خصوصیات عبارتند از:

  • وجود سایزها و گونه های مختلف که هر کدام ویژگی مختص به خود را دارند و در نقاط مختلف پوست مورد استفاده قرار می گیرند.
  • زالوهای خشک کار خود را بدون خونریزی انجام می دهند و پس از اتمان کار ناحیه کوچکی مشخص است که هیچ گونه خونریزی هم ندارد.
  • از دیگر خصوصیات می توان به رنگ تیره و بدن نرم و منعطف آنها اشاره کرد که می تواند روی پوست به راحتی حرکت کند.
  • بزاق دهان این جاندار زمانی که روی زخم ترشح می شود به بهبودی آن کمک زیادی می کند و همین امر باعث شده تا هیچ گونه خونریزی نداشته باشد.
  • خصوصیت مهم این جانداران وزن سبک است که کار جابجایی آنها را آسان تر کرده است.
  • قیمت آنها مناسب بوده تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند.

صادرات انواع زالو تهران عمده

صادرات انواع زالو تهران عمده صادرات زالو تهران آن هم به صورت عمده به کشورهای دیگر نه تنها زمینه تولید بیشتر آن را فراهم می کند بلکه درآمد ارزی زیادی هم دارد. ایران در حال حاضر به عنوان تولید کننده اول در دنیا معروف بوده و برندهای زیادی از طریق شرکت های صادر کننده به سراسر جهان ارائه می شود.

امروزه شرکت های ایران به منظور فروش هر چه بهتر زالو در بازارهای خارجی و محبوبیت برند خود از بسته بندی های مخصوص بهره می گیرند. این بسته بندی ها دارای حجم مشخص بوده و معمولا بنا به در خواست خریداران در اختیار آنها قرار می گیرد.

صادرات کشمش به کشورهای دیگر یکی از راه های خوبی است برای اینکه کشورمان از محصولات غیر نفتی بهینه ترین استفاده را برده و به رونقی خوبی در این عرصه ها برسیم. یک راه مهم برای جدا شدن از اقتصاد وابسته به نفت، استفاده از محصولاتی خوب برای صادرات است.

بی شک در بازار ایران پرورش زالو یکی از این گزینه ها هستند. بازار زالو در سال های گذشته به دلیل تولید عمده در انواع مختلفی که دارد حوزه ای خوب محسوب می گردد‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما