توزیع کنندگان زالو درمانی ویژه پا

زالو درمانی پا روشی سنتی برای درمان بیماری های پا می‌باشد ، که از زمان های قدیم تا به امروزه مصرف گسترده ای داشته است.

توزیع کنندگان زالو درمانی ویژه پا

آنزیم دستابیلاز بازکننده عروق در بزاق زالو

آنزیم دستابیلاز بازکننده عروق در بزاق زالو خاصیت درمانی زالو زنده در بزاق دهان او است که ماده ضد انعقاد خون به نام هیرودین است و موجب رقیق شدن خون و باز شدن گرفتگی رگها و در نتیجه افزایش خون‌رسانی به مغز و بدن می‌شود.

به عقیده بعضی کارشناسان ۱۰۰ نوع ماده ویژه با اثرات درمانی گوناگون توسط زالو در خون ترشح می‌شود و مورد توجه پزشکان و جراحان قرار گرفته است و در اروپا و آمریکا در موارد گرفتگی رگهای قلب، گرافتهای پوستی و زیبایی پوست و جراحی قلب و پیوند اعضا و تقویت سیستم دفاعی بدن از آن استفاده می‌شود.

بهترین واردکنندگان زالو درمانی پا

بهترین واردکنندگان زالو درمانی پا زالو درمانی پا برای درمان بسیاری از بیماری های مربوط به پا انجام میشود.

درد ساق پا، سوزش پا: زالوها را در قسمت پایین ساق پا بالای مچ می‌اندازیم. هر پا ۱۰ عدد زالو و حد اقل ۳ بار زالودرمانی را با حفظ فاصله زمانی در همان نقطه تکرار می‌کنیم.

نقرس: زالودرمانی روی پا حد اقل در ۳ نوبت با حفظ فاصله زمانی یکی از درمان‌های مؤثر و لازم در بیماری نقرس می‌باشد.

خار پاشنه: خار پاشنه که یکی از معضلات پزشکی غرب است، به خوبی با زالو درمان می‌شود. یک تا سه بار هربار ۱۰ عدد زالوی نسبتا درشت با توجه به توان بیمار دور هر پاشنه بیاندازید.

لاغر شدن عضلات پاها: روی کعب پاها یا پایی که لاغر شده است یا بین انگشت سوم تا انگشت کوچک حد اقل ۳ نوبت با رعایت فاصله زمانی زالو می‌اندازیم و روغن‌های مالشی و سایر درمان‌های گیاهی را اجرا می‌کنیم.

سرد شدن عضلات پاها: روی کعب پاها یا بین انگشت سوم و انگشت کوچک هرکدام ۱۰ عدد زالو می‌اندازیم و با فاصله زمانی لازم ۳ بار تکرار می‌کنیم.

پرش عضلات پاها: پرش پاها که بخصوص شب‌ها تشدید می‌شود با زالودرمانی روی پاها نزدیک به انگشتان پا به شکل چشمگیری بهبود می‌یابد.

آرتریت روماتوئید، روماتیسم: در بسیاری از موارد زالودرمانی برای این‌گونه بیماران همراه با داروهای گیاهی لازم و در موارد معدودی بی‌اثر است.

خون‌مردگی ناشی از شکستگی و لاغر شدن پا پس از گچ گرفتن: پایین‌تر از محل شکستگی زالو می‌اندازیم. درمان این بیماری ها با زالو انداختن اصولی امکان پذیر می‌باشد.

سالانه افراد زیادی اقدام به واردات زالو از کشور آذربایجان مینمایند به علل گوناگونی زالوی پرورش داده شده در ایران جوابگوی مصرف زالودرمانی را نداشته جنس زالو وارداتی نسبت به مشابه ایرانی کمی ضعیف تر بوده اما قیمت مناسب آن موجب استقبال بسیار در ایران گردیده است. با واردات زالو ادامه فعالیت کلینیک های زالودرمانی و نیازمندان به آن همواره وجود دارد. مرزهای استان اردبیل و استان گیلان بیشترین فعالیت را در این زمینه دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما