توليد انواع روغن زالو 60 میلی لیتری

روغن زالو یکی از روغن های سنتی است که در طب سنتی استفاده های زیادی از آن می شود و استفاده آن به صورت موضعی فواید زیادی برای بدن دارد. این مجموعه تولید و عرضه روغن زالو 60 میلی لیتری را در دستور کار خود دارد و آن را با کیفیت عالی در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد.

توليد انواع روغن زالو 60 میلی لیتری

مشخصات بهترین روغن زالو 60 میلی لیتری

مشخصات بهترین روغن زالو 60 میلی لیتری یکی از استفاده های زالو، استفاده از روغن این آبزی می باشد. روغن زالو از پودر زالوی خشک شده به دست می آید. در کتاب قانون ابن سینا به روغن زالو نیز اشاره شده است. برای تولید روغن زالو، نیم کیلو پودر زالوی خشک شده را با یک کیلو روغن گیاهی که دارای طبیعت گرم باشد، مخلوط کرده و مقداری جوز هندی، دارچین و میخک نیز به آن اضافه می شود.

این مخلوط را باید به مدت ۶۰ روز در ظرف شیشه ای نگهداری کرد ودر این مدت باید روزی دو تا سه بار این مخلوط خوب تکان داده شود. بعد از ۶۰ روز این روغن آماده مصرف می باشد. روغن زالو باکیفیت به دلیل طبیعی بودن هیچ ضرری برای مصرف کننده آن ندارد.

روغن زالو با کیفیت سرشار از ویتامین ها و آنزیم های مفید زالو بوده و استفاده موضعی از آن خواص زیادی برای بدن دارد. روغن زالوی اصل رنگ مشخصی نداشته و به مواد پایه ای که در تولید آن به کار رفته‌بستگی دارد . روغن زالوی اصل بوی گرم و تند دارد و با شناخت آن می‌توان به راحتی روغن زالوی اصل را از نوع نامرغوب آن تشخیص داد.

روغن زالوی اصل غلظت بسیار بالایی داشته و روان نیست و دارای رنگ کدری می باشد و بلافاصله بعد از باز کردن درب روغن زالو باید بوی تند و بدی به مشام برسد. املاح روغن زالوی اصل و باکیفیت در ته ظرف ظرف حاوی روغن زالو، به خوبی مشاهده می شود.

روغن زالو اصل و باکیفیت، دارای نماد و نشان استاندارد بوده و به صورت بهداشتی تولید شده‌اند. روغن زالو باکیفیت از مواد اولیه طبیعی و ارگانیک تولید شده و باید دارای نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو باشد.

فروش مستقیم روغن زالو 60 میلی لیتری

فروش مستقیم روغن زالو 60 میلی لیتری از فواید روغن زالو می‌توان به افزایش سایز عضلات و اندام ها اشاره کرد. این روغن برای حجم دهی باسن، گونه، لب، سینه و سایر عضلاتی که کوچک مانده‌اند، گزینه مناسبی است. روغن زالو همچنین برای افزایش سایز اندام مردانه مورد استفاده قرار می گیرد. این مجموعه فروش روغن زالو ۶۰ میلی لیتری را به صورت مستقیم در دستور کار خود دارد. خرید این محصول به صورت مستقیم باعث حذف واسطه ها شده و به همین دلیل قیمت نهایی این محصول پایین تر از سایر روشهای خرید می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما