شرکت فروش زالو درمانی پرورشی در تهران

طب سنتی، امروزه یکی از روش های رایج درمانی در سراسر جهان می باشد، که یکی از بهترین این درمان ها زالو درمانی می باشد که برای بسیاری از بیماری ها بسیار مفید می باشد. زالو جانداری خزنده می باشد که بیشتر در آب ها زندگی می کند، و با حالت چسبندگی و کشسانی که دارد، از مکان اولیه ی خود جابه جا می شود. رایج ترین رنگ این زالوها سبز، سیاه، قرمز می باشد. غذای اصلی این جاندار خون جوانوری می باشد که به آن چسبده است. علاوه بر ایران زالو درمانی از زمان های خیلی دور در کشورهای اروپایی هم رایج بوده است.

شرکت فروش زالو درمانی پرورشی در تهران

درمان واریس به روش زالو درمانی

درمان واریس به روش زالو درمانی اگر سودای خون هر فرد بالا برود باعث می شود که عمل انعطاف پذیری ان از دست برود و این علل سبب بوجود امدن واریس می شود. یکی از راه های درما نی این بیماری همین زالو درمانی یا حجامت می باشد که بسیار کاربردی می باشد. برای رفع این مشکل باید سودای اضافی را رفع کنند. برای سودا زدایی ابتدا باید از خوراکی های مانند زنجبیل، سرکه و روغن های گیاهی مانند سیاه دانه استفاده نمود. پس از سودا زدایی باید به حالت چهار زانو یا روی صندلی نشست.

زالو را باید از قبل حدود ده دقیقه بر روی یک جای خشک قرار داده تا کاملا خشک شود و سپس ان را روی پا انداخت تا زالو به سطح پا بچسبد. ناگفته نماند که محلی که قصد دارید زالو را انجا بگذارید باید تمیز و بدون مو باشد. پس از گذاشتن زالو روی بدن فرد، به سطح ان می چسبد و مقداری از انزیم های مفید و پروئتین هایش را به خون آن فرد وارد می کند که این پروتئین و انزیم ها دارای خاصیت های بسیاری می باشند. یکی از مهم ترین این ها خون رسانی به مغز و نخاع می باشد.

این جانور در راسته زالوها، رده کمربند به تنان، شاخه ی کرم حلقوی، و فرمانرو جانوران قرار دارد. زالو درمانی برای بسیاری دیگر از بیماری ها کاربرد دارد از جمله این بیماری ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

بیماری های قلبی، بیماری های مفصبی، پروستات، نازایی، مشکلات جنسی، خون رسانی به بسیاری از مناطق بدن، رقیق کردن خون و جلوگیری از لخته شدن، و…

توزیع کنندگان زالو درمانی زنده در تهران

توزیع کنندگان زالو درمانی زنده در تهران توزیع کنندگان زالو درجه یک، بهترین نمونه این زالوها را در اب چشمه ها می گیرند و بصورت زنده در مراکز مورد نیاز از جمله تهران توزیع می کنند. امروزه بدلیل شیمیایی بودن دارو ها و رایج شدن زالو درمانی بسیاری از مردم برای درمان بیماری های خود به مراکز انجام این عملیات مراجعه می کنند و نسبت به انجام این عمل اقدام می کنند.

قیمت زالو را نمی شود تخمین زد، چرا که با روی اوردن بیشتر مردم به این کار قیمت ان هم رو به افزایش می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما