صادرکننده زالو درمانی به صورت عمده در تهران

زالو‌ جانوری است که خواص درمانی فوق‌العاده‌ای دارد و امروزه در طب سنتی از این جانور استفاده می گردد، و بسیاری از بیماری ها را از بین برده است. زالو به میزان عمده به سایر نقاط جهان صادر می گردد. صادر کننده زالو درمانی به صورت عمده در تهران این محصول را تولید می کند و در اندازه های مناسب به دیگر کشورهای جهان صادر می ‌کند، زالو تهران عمده از بهترین زالوها است.

صادرکننده زالو درمانی به صورت عمده در تهران

همه چیز درباره آنزیم بدلین موجود در بزاق زالو

همه چیز درباره آنزیم بدلین موجود در بزاق زالو زالو جانوری است که خون انسان را می مکد و با مکیدن خون انسان بسیاری از بیماری ‌های آن را از بین می برد. پس از مکیدن خون بزرگ می شود و با گذشت زمان اندکی از بین می‌رود در واقع مکیدن خون برای زالو مضر است، اما زالو درمانی طبی خواص بسیاری دارد.

امروزه دانشمندان متوجه شده‌اند که در بزاق زالو آنزیم های بسیاری وجود دارد که هر کدام از این آنزیم ها در درمان دردهای بدن موثر هستند. به عنوان مثال یکی از آنزیم های موجود در بزاق زالو بدلین است. این آنزیم تورم موجود در بافت های بدن را کاهش می‌دهد و از انعقاد خون جلوگیری می‌کند.

آنزیم های دیگری نیز به جز آنزیم بدلین وجود دارند، به عنوان مثال آنزیم هیرودین یکی دیگر از این آنزیم هاست، که خاصیت آنتی ‌بیوتیکی دارد اما باید گفت که پس از استفاده از زالو حتماً باید از خونریزی بدن جلوگیری کنیم، زیرا اگر میزان خونریزی افزایش پیدا کند برای بدن بسیار مضر است.

قیمت باورنکردنی زالو تهران عمده

قیمت باورنکردنی زالو تهران عمده زالو در داخل کشور پرورش داده می شود و معمولا بخشی از این محصول به دیگر کشورهای جهان صادر می‌گردد. زالو صادراتی به صورت منجمد ارسال می گردد یعنی در ابتدا منجمد می شود و در بسته بندی های مناسب قرار داده می شود، سپس توسط افراد ماهر و ماشین های بزرگ به دیگر کشورهای جهان صادر می گردد.

پس از صادر شدن این محصول قیمت آن اندکی افزایش پیدا خواهد کرد چون هزینه حمل و نقل و گمرک به آن اضافه می شود. اگر می خواهید که زالو در داخل کشور با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم که زالو را به صورت عمده تهیه کنید.
در این حالت چون شما محصول را به میزان زیاد تهیه کرده‌اید قیمت آن اندکی کاهش پیدا خواهد کرد. البته زالو را از مکان های تولید آن نیز می توانید به صورت مستقیم خریداری کنید همانطور که گفته شد این محصول به دلیل خواص درمانی فوق العاده آن طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، که تقاضا برای آن افزایش پیدا می‌کند و تولیدکنندگان زالو را به میزان بسیار زیاد تولید می کنند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما