فروش عمده زالو درمانی عضلانی

زالو، نوعی کرم است که از نوع حلقوی آن میباشد و کار آن مکیدن است. قابلیت انقباض و انبساط فراوانی دارد،اندازه ی این زالو از ۲ تا ۱۵ سانتی متر تشکیل شده است. زالو دو سر دارد که یک سر آن دهان و سر دیگر آن بادکش است. وقتی روی بدن میاندازیم فورا به آن می چسبد وشروع به مکیدن میکند تا خون کثیف را بیرون بیاورد و آن را تصفیه کند. کندن زالو از بدن بسیار مشکل است مگر اینکه نمک روی آن بریزیم. هر چه مشکل بدن بیشتر باشد زالو بیشتر در آن نقطه کار را انجام می دهد، و جدا کردن زالو سخت تر می شود.

فروش عمده زالو درمانی عضلانی

مشخصات انواع زالو درمانی عضلانی

مشخصات انواع زالو درمانی عضلانی زالو بزاقی دارد که اسم آن بزاق هیرودین است. هیرودین رقیق کننده خون است که وقتی زالو بدن را گاز میگیرد وارد خون شده و خون را رقیق میکند. هیرودین چند برابر آسپرین قدرت رقیق کنندگی دارد. زالو خون آلوده و بدون اکسیژن را از بدن خارج می کند، و کارش تصفیه خون ورقه کننده خون است و بدن انسان رو به سلامتی جلو می‌برد. بزاق زالو دارای خاصیت بی حس کنندگی و ضد درد، گشاد کنندگی عروق، آنتی بیوتیکی و خاصیت ضدالتهابی و ضد انعقادی می باشد.

مهم ترین موارد عدم استفاده از زالو درمانی، بیمارهایی که دچار هموفیلی اند، یا افرادی که مشکل انعقاد خون دارند. افرادیکه دچار کم خونی های شدید هستند، یا لاغری و ضعف دارند، افرادیکه دارای سابقه آلرژی های شدید هستند، اینها باید در استفاده از زالو درمانی خیلی با احتیاط عمل کنند.

توصیه های بعد از زالودرمانی:

  • از خارش ناحیه جدا خودداری کنید، چون زخم میشود و ممکن است آلوده گردد و آلوده شدن آن سبب عفونت میشود.
  • بعد از ۲۴ساعت، پانسمان را باز کنید و آن را ضد عفونی کنید .
  • سعی کنید بعد از ۶ساعت از زالو درمانی، بخوابید.
  • از مصرف غذاهای چرب و مضر پرهیز کنید.
  • آب زیاد مصرف کنید، و هر هشت ساعت یک لیوان شربت عسل، یا آبمیوه مصرف کنید.
  • کسانیکه زالو درمانی انجام میدهند، باید کمتر راه بروند، و کمتر سرپا باشند.

خرید آنلاین زالو درمانی عضلانی

خرید آنلاین زالو درمانی عضلانی امروزه به دلیل بیماری های زیاد،انسان ها مجبور می شود که به خرید زالو درمانی، روی بیاورند و از طرفی هزینه های پزشکی به قدری زیاد است از پس از این هزینه ها بر نمی آیند و به سمت طب سنتی پیش می روند که هم قدمت طولانی تری دارد و هم بازدهی بسیار مطلوب تری دارد. فروش زالو درمانی، امروز بسیار زیاد شده است و مشتری های زیادی دارد و خیلی از انسان ها زالو درمانی انجام داده اند، جواب مثبت گرفته اند و سلامت شان رو به بهبودی بوده است. و بسیار راضی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما