قیمت انواع زالو درمانی زنده

زالو های جزء دسته حیواناتی به حساب می آیند که خاصیت درمانی فوق العاده ای برای بدن دارند. زالو ها نرم تنی با اندازه متوسط هستند که با حرکت بر روی پوست بدن، می توانند خون کثیف را در خود جمع کنند و بدن را تصفیه کنند.

قیمت زالو ها به عوامل مختلفی چون اندازه و سایز زالو ها، قطر ضخامت شکم آن ها، نوع کاربرد آن ها برای استفاده بر روی شکم یا صورت بستگی دارد. مرکز فروش زالو درمانی، بهترین و با کیفیت ترین زالو ها را در گونه های مختلف را به مشتریان و متقاضیان خود عرضه و ارائه می نمایند.

قیمت انواع زالو درمانی زنده

ویژگی های مهم زالو درمانی

ویژگی های مهم زالو درمانی در این قسمت می خواهیم به بررسی ویژگی های مهم زالو درمانی زنده بپردازیم:

در درجه اول زالو های درمانی باید اندازه مشخصی داشته باشند. اندازه استاندارد زالو ها باید هشت تا دوازده سانتی متر باشند. زالو هایی که دارای این اندازه هستند دارای خاصیت درمانی فوق العاده ای می باشند. این گونه از زالو ها توانایی تصفیه بیش از یک لیتر خون را بر عهده دارند.

ویژگی دوم زالو های درمانی این است که باید دارای رنگ قهوه ای تیره مایل به سیاه باشند. سایر زالو ها با رنگ های دیگر خاصیت درمانی ندارند و صرفا برای موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. این گونه از زالو دارای رگه های زرد کمرنگی بر روی خود می باشند که این رگه ها نشان از مرغوبیت زالو می باشد.

ویژگی سوم این نمونه این است که دارای قطر و ضخامت عرضی زیادی می باشند. این زالو ها بسیار قطور هستند و این قطور بودن کار تصفیه را بسیار راحت تر و آسان تر می کند.

پخش زالو درمانی زنده به صورت مستقیم

پخش زالو درمانی زنده به صورت مستقیم مرکز پخش زالو درمانی زنده به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه، انواع زالو ها را در اندازه ها و سایز های مختلف و همچنین گونه های مختلف را در رنگ های قهوه ای و مشکی به مشتریان و متقاضیان خود عرضه و ارائه می نمایند. قیمت نهایی این زالو ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی دو مورد اصلی و مهم آن ها می پردازیم:

اولین عامل تعیین کننده قیمت این گونه زالو ها این است که به چه رنگی می باشند. زالو هایی که دارای رنگ قهوه ای می باشند نسبت به نوع سیاه مرغوب تر و بهتر هستند، قیمت بیشتری دارند.

دومین عامل تعیین کننده قیمت این است که اندازه زالو ها به چه مقداری می باشد. زالو هایی که دارای اندازه استاندارد بین هشت تا د‌وازده سانتی متر هستند، نسبت به سایر اندازه زالو ها قیمت بیشتری داشته و گران تر هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما