قیمت انواع زالو زنده طبی

زالو درمانی یکی از روشهای درمان انواع بیماری در طب سنتی می باشد که امروزه کاربرد فراوانی دارد. برای استفاده از زالو زنده طبی باید شناخت کامل از آن ها داشته باشید تا بتوانید زالوی طبی از غیرطبی را تشخیص دهید زیرا زالوهای غیرطبی معمولا سمی و خطرناک هستند. در حال حاضر خرید و فروش زالو زنده به دلیل کاربرد پزشکی این زالوها افزایش چشمگیری داشته است. قیمت زالو طبی با توجه به کیفیت زالو، نوع آن، اندازه زالو و میزان تقاضا برای خرید آن متغیر است.قیمت انواع زالو زنده طبی

ویژگی های مهم زالو زنده

ویژگی های مهم زالو زنده زالو های طبی زنده دارای ویژگی هایی هستند که از نوع غیر طبی تشخیص داده می شوند، اکثر مردم تصور غلطی در مورد زالوها دارند و فکر می کنند که بیشتر زالوها را می توان در پزشکی مورد استفاده قرار داد در حالی که فقط تعداد کمی از انواع گوناگون زالوها کاربرد پزشکی دارند. برای تشخیص زالوهای طبی می توان نکات زیر را در نظر گرفت:

  • زالوهای طبی دارای 3 فک جدا از هم هستند که به طور تقریبی هر فک دارای 100 دندان می باشد
  • تغذیه این نوع زالوها از خون می باشد البته این ویژگی در دیگر گونه های زالو هم ممکن است وجود داشته باشد که کاربرد پزشکی نداشته باشند
  • رنگ زالوهای طبی سبز و حنایی است در حالی رنگ نوع غبرطبی معمولا سیاه می باشد
  • اندازه سر زالوهای طبی کوچکتر نسبت به زالو غیرطبی می باشد
  • این نوع زالوها باید در آبهای خزه دار زندگی کنند و در خشکی و آبهای گل آلود زندگی نمی کنند

یکی از نکاتی که توجه بسیاری باید به آن شود این است، زالو طبی باید یکبار مورد استفاده قرار گیرد زیرا استفاده دوباره از آن برای فرد دیگر خطرناک می باشد، همچنین جدا کردن زالوها به زور از بدن کار اشتباهی است و خطرات جانی دارد باید اجازه دهید خود زالو بعد از مکیدن خون از بدن جدا شود.

زالوها علاوه بر درمان بیماری کاربردهای دیگری هم دارند از جمله از آنها در تولید روغن برای لوازم آرایشی نیز استفاده می شود.

فروشگاه عرضه زالو زنده طبی

فروشگاه عرضه زالو زنده طبی ایران در زمینه پرورش زالوی طبی در حال پیشرفت می باشد، به دلیل اینکه در سالهای اخیر قیمت زالو رشد افزایشی داشته است افراد بسیاری به پرورش زالو رو آورده اند، البته در کشور ما مصرف زالو هنوز جایگاهی پیدا نکرده است برعکس کشورهای اروپایی که استفاده ار زالو در این کشورها رشد فراینده ای داشته است. عرضه زالو زنده طبی در مراکز فروش و فروشگاه های آن در سراسر کشور به صورت مستقیم امکان پذیر است و مشتریان می توانند این نوع زالو را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از این مراکز و فروشگاه ها خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما