قیمت عمده زالو درمانی بهداشتی

زالو درمانی دراز بین بردن بسیاری از بیما ری ها کاربرد دارد هرچه زالو یی که عرضه می شود بهداشتی تر باشد تاثیر بیشتری دارد.فروش زالوها به صورت مستقیم وبدون واسطه صورت می گیرد که این امر سبب می شود تا قیمت زالو ها به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند و مشتریان نسبت به کیفیت زالوها اطمینان خاطر داشته باشند. قیمت زالوها بسته به نوسانات بازار متغییر است.

عرضه کنندگان زالو های درمانی در نمایندگی های ما به شما مشتریان اطمینان خاطر می دهد که قیمت خرید زالو از این نمایندگی ها نسبت به قیمت تمام شده دربازار بسیار ناچیز است .اگر شما هم قصد خرید این زالو های بهداشتی رادارید می توانید به صورت حضوری ویا از طریق تماس با این نمایندگی ها آن ها را سفارش دهید.

قیمت عمده زالو درمانی بهداشتی

راهنمای استفاده از زالو در درمان بیماری پا

راهنمای استفاده از زالو در درمان بیماری پا زالو درمانی توسط ترشحاتی که از بزاق زالو بیرون می آید و دارای پروتئین و آنزیم های مفید است صورت می گیرد . زالو درمانی طب سنتی امروزه بسیار رایج شده است یکی از کاربردهای زالو درمان واریس پا می باشد ‌. واریس وقتی نمایان می شود که رگ ها بزرگ و پر از خون می شوند.

برای درمان واریس پا باید موهای نقاطی که زالو قرار می گیرد تراشیده شود و تمیز باشد و زالود در نقطه ی مورد نظر قرار می گیرد و شروع به نیش زدن می کند اما نیش آن باعث درد نمی شود چون مواد بی حس کنند ه دارد ومریض درد را احساس نمی کند .زالو به مدت ۲۰ الی ۴۰ دقیقه روی پوست قرار می گیرد زالو در بزاق خود موادی دارد که از لخته شدن خون جلوگیری می کند وسبب می شود تا خون بهتر جریان پیدا کند وبا مکیدن خون توسط زالو فشار جمع شدن خون در پا ها کم می شود وبه این صورت رگ های واریسی پا درمان می شود.

مرکز واردکننده انواع زالو درمانی

مرکز واردکننده انواع زالو درمانی زالو درمانی زنده از قدیم تاکنون برای درمان انواع بیماری ها انجام می شود واز نظر طب سنتی اهمیت ویژه ای دارد.مراکزی که زالوی باکیفیتی تولید می کنند مشتریان بیشتری را از کشورهای مختلف به خود جذب می کنند .مراکز وارد کننده می کوشند تا بهترین و کارآمد ترین زالوها را در اختیار مشتریان خود قرار دهند این مراکز با فروش عمده محصولات خود سعی دارد تا خریداران باپرداخت هزینه ی کمتر زالو های درمانی را خریداری کنند و نیاز بازار را تامین کنند .

وارد کنندگان زالوها باید درنگهداری وجابه جایی زالوها دقت کنند وزالویی سالم دراختیار مشتری قرار دهند .خریداران زالو های درمانی می توانند با مراجعه حضوری به این مراکز و یا تماس با اپراتورهای آن زالو ها را سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما