مزایای استفاده از زالو در درمان بیماری عفونی

امروزه استفاده از زالو برای درمان سایر بیماری های عفونی نظیر؛ عفونت چشم، گل مژه، عفونت پستان، کیست و…. بسیار رواج پیدا کرده است زیرا؛ با کمترین هزینه و با روش طب سنتی، زالو تمام عفونت ها و میکروب ها را می مکد بدون این که خطری برای فرد ایجاد کند و از آن جایی که ماده ای به نام هیستامین در بزاق زالو وجود دارد، خاصیت ضد التهابی، آنتی بیوتیکی و ضد درد دارد. مزیت دیگر آن رقیق کردن خون و باز کردن رگ های بسته شده است.

مزایای استفاده از زالو در درمان بیماری عفونی

زالو درمانی خشک چه مشخصاتی دارد؟

زالو درمانی خشک چه مشخصاتی دارد؟ ۱_ از جمله روش های کاربردی و مفید در صنعت پزشکی و زیبایی استفاده از زالو درمانی خشک می باشد به این صورت که زالو ها را بعد از شستشوی معده آنان از خون کثیف، به صورت خشک شده و پودر شده در می آورند و از زالوی خشک شده برای ایجاد زیبایی پوست و افزایش حجم اندام در مردان و زنان استفاده می کنند.

۲_ همان طور که می دانید از نظر طب سنتی، زالو درمانی از جمله موثر ترین و مناسب ترین روش رفع عفونت ها و رقیق کردن خون محسوب می شود زیرا زالو در بزاق خود ماده ای به نام هیرورین دارد از این رو می توان از زالو خشک نیز روغن گرفت که تمام این خواص را دارا می باشد.

۳_ زالو درمانی از آن جایی که خون را رقیق می کند بنابراین رگ های گرفته شده باز می شوند و فرآیند جریان خون بهبود می یابد، زالو ها با مکیدن خون بیمار، تمام عفونت های ایجاد شده در ناحیه چشم، گوش، پستان، رحم و…. را رفع کرده و سبب بهبودی کامل بیمار می شوند با توجه به این خاصیت زالو تولید کنندگان زالو درمانی خشک را نیز ابداع نموده اند که بسیار موثر واقع شده است.

تولید کننده زالو درمانی خشک

تولید کننده زالو درمانی خشک واحد های تولیدی زیادی در زمینه تولید زالو درمانی خشک مطابق با تمام استاندارد ها و شرایط بهداشتی فعالیت گسترده ای دارند و همواره سعی می کنند با تولید بیشتر و بهتر این روش گامی موثر در درمان سایر بیماری های لا علاج بردارند و بتوانند نیاز جامعه پزشکی و صنعت آرایشی بهداشتی را رفع کنند.

این تولید کنندگان توسط نمایندگی های فروش متعددی که در سرتاسر کشور راه اندازی نموده اند انواع فرآورده های تولیدی خود را با بهترین کیفیت عرضه می کنند و از آن جایی که فرآیند تولید زالو درمانی خشک را به بهترین نحو احسن انجام می دهند توانسته اند جایگاه و شهرت خوبی در میان مشتریان پیدا کنند و روز به روز با اشتیاق و پشتکار بیشتری دست به تولید زالو خشک بزنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما