مزیت استفاده از زالو در درمان بیماری پا

اگر دچار بیماری و مشکلات جسمی و از جمله بیماری پا هستید، بهتر است با مشورت متخصصان به سمت زالو درمانی روید.

اگر از مزیت های فروان استفاده از زالو برای بیماری پا آگاه شوید، در انجام این کار تعلل نمی کنید.زیرا زالو باعث بهبود جریان گردش خون شده و خونرسانی را به خوبی انجام داده و روند درمان و تسکین درد و بیمازی پا را تسریع می بخشد.

مزیت استفاده از زالو در درمان بیماری پا

باکیفیت ترین انواع زالو زنده کدامند؟

باکیفیت ترین انواع زالو زنده کدامند؟ امروزه در طب سنتی برای بیماری هایی چون دیابت و دردهای مفصلی و غیره از زالو درمانی استفاده می شود. اگر چه گفته می شود زالو بیش از ششصد گونه دارد، ولی همه آنها برای مصارف پزشکی استفاده و تایید نمی شود.

با کیفیت ترین انواع زالو بیشتر در اروپا و کشور ایران یافت می شود. البته شرایط پرورش و میزان و نوع رسیدگی به این حیوان می تواند به میزان زیادی کیفیت آن را کم و زیاد کند.

زالوی اورینتالیس با کیفیت ترین و بهترین نوع زالو در ایران جهت کارهای پزشکی و درمان بیماری ها می باشد. این نوع زالو آنزیم های مفیدی و قوی دارد که خون را پاکسازی کرده و به بهبود جریان گردش خون کمک شایانی می کند.

نوع مطلوب و با کیفیت دیگر زالو به نام مدیسینالیس معرفی شده است و بیشتر در مناطق شمالی کشور مانند گیلان وجود دارد. کیفیت و مشخصات این زالو نیز شباهت فراوانی به نوع اورینتالیس دارد.

زالوی وربانا از دیگر زالوهای زنده بسیار با کیفیت است که در طب اهمیت زیاد و کاربرد فراوان دارد. با کیفیت ترین انواع زالو را می توان بیشتر در شهرهای گیلان یا مشهد، یزد، همدان، تهران، کرج و غیره پیدا کرد و خریداری نمود که هم جنس خوب و هم قیمت مناسب دارد.

قیمت انواع زالو زنده طبی

قیمت انواع زالو زنده طبی زالو در طب سنتی و درمان و بهبود بسیاری از مشکلات جسمی تاثیر دارد و از این رو پرورش و خرید و فروش انواع آن رونق فراوانی دارد. زالو بر اساس عوامل متعدد قیمت یکسانی ندارد.

نوع زالو و گونه آن از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت زالو است. اندازه و کوچک و بزرگ بودن زالو یا اینکه زالو مولد باشد یا از نوع زالو زنده طبی باشد، از دیگر موارد بسیار مهم و اساسی در قیمت گذاری آن است.

اگر زالو مستقیما از پرورش دهندگان تهیه شود به علت نبود واسطه قیمت آن کاهش می یابد. همچنین خرید عمده زالو بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از خرید جزئی می باشد.

اگر زالو از طریق فروشگاه های مجازی فعال در خرید و فروش این حیوان، خریداری شود به دلیل نبود هیچ دلالی قیمت خرید بسیار کمی خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما