خرید مستقیم زالو پرورشی منجمد

زالو خاصیت درمانی دارد که طب سنتی به آن توجه ویژه ای را دارد زیرا که باعث پاک سازی خون بدن انسان می شود،افراد زیادی در زمینه پرورش زالو فعالیت دارند که آن را برای فروش روانه بازار می کنند.

خرید مستقیم زالو پرورشی منجمد بسیار به صرفه تر خواهد بود زیرا که دست واسطه گران در میان نیست و در نتیجه می توان زالو منجمد را با قیمت مناسب تر تهیه و خریداری نمود.

خرید مستقیم زالو پرورشی منجمد

شاخصه های بارز زالو پرورشی

شاخصه های بارز زالو پرورشی زالو در طب سنتی بسیار مورد اهمیت است و پر درمان بسیاری از بیماری ها به کار می رود، زالو درمانی یک شیوه بسیار موثر و مناسب در طب سنتی است که بیماران زیادی به این شیوه روی آورده اند.

زالوها دو نوع مختلف هستند یک نوع از زالو ها به زالوی پرورشی معروف هستند که این این نوع زالوها را در کشور ما و کشورهای دیگر پرورش می دهند و در زمینه پزشکی کاربرد دارد.

نوعی دیگر از زالو ها وجود دارند که به آن زالوی سمی می گویند که نه تنها به درد درمان بیماری نمی خورند بلکه به خاطر سمی که در بدن این زالوها وجود دارد کشنده و خطرناک هستند.

ممکن است این سوال در ذهن ما تداعی شود چه راه تشخیص زالوی پرورشی از زالوی سمی و خطرناک چیست؟ پس ما باید شاخصه های بارز زالوی پرورشی را بدانیم.

زالوها پرورشی نوعی از زالوها می باشند که در آب های جاری و تمیز پرورش یافته اند و معمولا رنگ سبزی را دارند که این نوع زالو ها را بیشتر افراد که در این زمینه تخصص دارند هم پرورش می دهند.

این زالوها در زمان های قدیم که پرورش زالو رواج نداشت در قنات ها و رودخانه ها وجود داشتند و در جاهای تمیز که آب جاری وجود داشت این زالو ها هم رواج داشتند.

زالوها با مکیدن خون انسان باعث می شوند که درد و بیماری قسمتی از بدن که زالو درمانی شده است بهبود یابد از این رو پرورش زالو در چند سال اخیر در ایران رواج یافته است.

از زالو ها در درمان بسیاری از بیماری ها در ایران و کشورهای دیگر استفاده می کنند که زالو ها دو نوع هستند یک نوع زالو های پرورشی که زالو طبی هم به آن می گویند و نوع دیگر زالو سمی هستند.

حال این سوال پیش می آید که چگونه زالوی پرورشی را از زالوی سمی تشخیص بدهیم؟

زالو های پرورشی مشخصاتی دارند که ما در این حا به بررسی شاخصه های بارز زالو پرورشی می پردازیم.

زالو های پرورشی رنگی سبز یا حنایی یا سبز تیره دارند که در بین آن خط هایی هم دیده می شود و بعضی از آن ها به رنگ قرمز و قرمز تیره دیده می شوند.

بعضی از زالو ها باریک هستن و مثل دم موش می باشند و سر آن ها بسیار کوچک است و رنگ قرمزی را دارند که برای درمان بسیار مناسب هستند.

این نوع زالو ها در قنات ها و تالاب ها زندگی می کنند ولی زالو هایی که در لجن زار ها وجود دارند زالو های سمی هستند که برای بدن انسان بسیار خطرناک می باشند.

زالو های پرورشی بعد از مکیدن خون بدن انسان می توانند به ده برابری خود برسند.زالو هایی که در آب های تمیز و جاری وجود دارند برای درمان بیماری مناسب می باشند.

کیفیت زالو هایی که در آب های تمیز و در بین قورباغه ها وجود دارند و برای درمان صید می شوند بسیار بالاتر و بهتر از کیفیت دیگر زالو ها می باشد.

مراکز پخش زالو پرورشی منجمد

مراکز پخش زالو پرورشی منجمد مراکز پخش زالو پرورشی منجمد این زالو ها را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار می دهند که این زالو ها هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی به فروش می رسند.

افرادی که در طب سنتی مشغول به کار هستند به خاطر نیاز زیادی که به زالو دارند آن را به صورت فله ای خریداری می کنند که برای آنان بسیار به صرفه تر و مناسب تر است.

زالو های پرورشی منجمد که پس از قرار دادن در داخل آب زنده می شوند طرفداران زیادی را دارند که در کشور ما هم پرورش می یابند و بسیار با کیفیت هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما