مزیت های استفاده از زالو در جراحی های ترمیمی

زالو در جراحی های ترمیمی بسیار کمک کننده است ‌و با وارد کردن بزاق خود به درون خون مانع از انعقاد خون و از لخته شدن آن جلوگیری می کند و جراحان با استفاده از آن می توانند بافت مورد نظر را نجات دهند.

جراحی های قسمت های از بدن که دارای رگ های ظریفی است طی جراحی ممکن است پاره شود که ترمیم آن عملا ممکن نیست ولی استفاده از زالو موجب ادامه جریان خون می شود و رگ ها فرصت ترمیم دارند.

مزیت های استفاده از زالو در جراحی های ترمیمی

اطلاعاتی مختصر در مورد زالو طبی

اطلاعاتی مختصر در مورد زالو طبی زالو طبی زنده که در ایران تولید می شود و برای مصارف پزشکی و درمانی به حوزه های خاص پزشکی در داخل کشور و خارج از کشور فرستاده می شود امروزه در درمان انواع بیماری نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

از این زالو ها و همچنین فرآورده های زالویی که عمدتا شامل بزاق این کرم خاص می باشند در درمان انواع سرطان ها و عوامل به وجود آورنده ی سرطان استفاده می کنند و نتایج مطلوبی از مصرف آن دریافت کرده اند.

همچنین زالو ها با رقیق کردن خون و به جریان انداختن خون در قسمت های آسیب دیده از بیماری های مفصلی موجب کاهش درد در آن قسمت ها شده و راحتی حرکتی بیشتری را در این بیماران به وجود می آورند.

این کرم به خصوص که از خون تغذیه می کند با موادی که در بزاق خود دارد و وارد قسمتی از بدن که می خواهد خون آن را بمکد می کند موجب به جریان در آمدن شریان ها و رگ های بدن در آن قسمت ها می شود.

همچنین با مکیدن خون موجب رقیق شدن خون شده و از ایجاد لخته در خون جلوگیری کرده و از بیماری مربوط به غلظت خون جلوگیری می کند و به عنوان تصفیه کننده خون و مایعات بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

برای وارد کردن شوک به مناطق مخصوص مثل شقیقه ها، پشت گوش ها، روی گردن، ناحیه دست و آرنج ها و بین انگشتان پا از این زالو های پزشکی یکبار مصرف استفاده می کنند و دور انداخته می شوند تا ناقل بیماری برای فرد دیگری نباشند.

بازار پخش زالو طبی زنده

بازار پخش زالو طبی زنده بازار پخش زالو طبی زنده با پرورش و فروش آن ها به صورت عمده و مستقیم‌ با قیمت ارزان و پایین به بازار داخلی و خارجی موجب کمک به علم پزشکی در درمان انواع بیماری و نجات انسان ها از درد ها شده است.

برای دریافت زالو طبی زنده مرغوب با قیمت مناسب و ارزان با این مجموعه از طریق شماره های که در سایت مشاهده می کنید تماس گرفته و از قیمت ها و نحوه ی دریافت آن ها مطلع شده و ثبت سفارش کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما