خرید عمده زالو درمانی ایرانی

زالو درمانی پرورشی به عنوان یکی از روش‌های مرسوم در طب سنتی ایران شناخته شده است و استفاده از آن در ایران، قدمتی چندین ساله دارد. ابوعلی‌سینا در رابطه با استفاده از زالو درمانی در درمان بسیاری از بیماری‌ها، در کتاب قانون خود نوشته است که پس از ترجمه آثار وی، زالو درمانی و زالو شناسی در غرب رواج یافت.

خرید عمده زالو درمانی ایرانی

گل مژه با زالو درمانی رفع می شود

گل مژه با زالو درمانی رفع می شود شاید برایتان جالب باشد ولی شما حتی میتوانید گل مژه هایی که اطراف چشم به علت آلودگی چشم پدیداد میشوند هم با انواع زالو درمانی درمان کنید . شاید نگران سلامتی چشم خود در برابر عمل های سنگین که برای بیرون کشیدن گل مژه از چشمتان میکنند برای شما نگران کننده بوده است ولی با این روش دیگر نگرانی اتان از بین میرود .

زالوهای مورد مصرف طبی و استریل و یکبار مصرف بوده و قبل از استفاده پزشکی ماهها نگهداری و به شیوه های گوناگون پرورشی آماده مصارف پزشکی می شوند حدود یکصد بیماری توسط زالو درمان می شوند که برخی از آنها عبارتند از : واریس . گرفتگی عروق قلب . جوش صورت . سرگیجه . سردرد میگرنی . مشکلات شنوایی. آرتروز و درد مفاصل . بواسیر . اگزما . خارش بدن . عفونت لثه . سیاتیک . وسواس . خار پاشنه . فشارخون و … علاوه بر این، چون زالو با عضلات قوی دهان و آرواره خود و ایجاد مکش، به بدن میزبان می‌چسبد، همانند بادکش عمل کرده، مواد زائد موضع را هم به سمت زخم کشیده و از بدن دفع می‌کند لذا خواص بادکش درمانی را هم دارد.

المان تأثیرگذار بر قیمت زالو درمانی

المان تأثیرگذار بر قیمت  زالو درمانی هزینه زالو درمانی یا درمان با روشهای سنتی بسیار ناچیز است. البته تاثیری که از این روشها بدست می آید بالاترین تاثیر خواهد بود. ضمنا در نظر داشته باشید که طب سنتی بیشتر برای درمان امراض تلاش می کند و تمرکز اصلی آن بر بهبودی با درصد بالا است.

هر ساله در زمان تقریبا مشخصی میزان تعرفه ها برای اعمال طب سنتی از جمله اعمال یداوی آن مانند حجامت، فصد و زالودرمانی انجام می شود. تورم تاثیر زیادی در این امر ندارد چرا که زالوها نژاد اصیل ایرانی هستند و به مرورو با شیب خیلی کم قیمت آنها بالا می رود.

در هیچ کجای دنیا نمی توان تمامی آنزیمهای ضد انعقاد و مفید زالوی طبی را در یک پکیج با این قیمت ارزان پیدا کرد. به همین دلیل است که می گویند برای تولید آنزیمهای زالوی طبی به صورت آزمایشگاهی هزینه های سرسام آوری را بایستی متقبل شد.

این در صورتی است که زالو ها بدون هیچ منت و کم و کاست و کاملا طبیعی توانسته اند آنزیمهای مورد نیاز را در اختیار بدن قرار دهند. البته این رابطه ای دو طرفه است یعنی زالوها در قبال عرضه این آنزیمها به بدن ما غذای خود یعنی خون را برای بقا دریافت می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما