مراکز توزیع زالو درمانی صادراتی

امروزه زالو درمانی به عنوان یک روش کارآمد برای درمان بیماری ها، در کشورهای مختلف کارایی دارد. زالو نوعی کرم می باشد. طول بدن زالو بین ۲ تا ۱۵ سانتیمتر است و از طریق مکیدن خون باعث ایجاد فوایدی در بدن می شود. مجموعه ما یکی از مراکز توزیع دارو درمانی صادراتی در سطح کشور میباشد که توانسته است از طریق زالو درمانی بهداشتی به درمان بسیاری از بیماری ها کمک کند.

مراکز توزیع زالو درمانی صادراتی

فواید زالو درمانی در درمان بیماری های عفونی

فواید زالو درمانی در درمان بیماری های عفونی می توان گفت زالوها انواع متفاوتی دارند که برخی از آنها سمی و برخی از آنها برای بدن فواید فراوانی دارد. بزاق دهان زالو خاصیت درمانی دارد که از طریق ترشح ماده‌ای به نام هیرودین باعث رقیق شدن خون و باز شدن گرفتگی رگ ها می شود. اما قبل از زالو درمانی باید به این نکته توجه داشت که بدن حساسیت نسبت به بزاق زالو نداشته باشند و همچنین بدن فرد تحت درمان، دارای سیستم ایمنی قوی باشد.

زالو درمانی برای برطرف کردن بیماری های عفونی و درمان آن ها بسیار موثر می باشد، بیماریهای عفونی، بیماریهایی هستند از طریق باکتری ها باعث عفونت های ادراری، مثل بیماری‌های سل و تب مالت و …. می‌شوند. از طریق ویروس ها باعث آبله مرغان، آنفولانزا، سرماخوردگی و….می‌شوند. از طریق قارچ ها باعث عفونت‌های پوستی و مخاطی می‌شوند و از طریق طریق انگل ها باعث بیماری هایی مانند سالک، مالاریا و…. می گردد.

از طریق زالو درمانی می توان بیماری های ذکر شده را بهبود بخشید و کانون عفونی بدن را به وسیله زالو درمانی ریشه‌کن کرد. همچنین زالو درمانی برای بیماری های دیگری نظیر عفونت چشم، گل مژه، عفونت سینوس ها، عفونت پستان ها و غده های عفونی زیر پوست بسیار موثر است. همچنین زالو درمانی فواید زیادی برای درمان سرطان ها دارد.

موارد تأثیرگذار بر قیمت زالو درمانی

موارد تأثیرگذار بر قیمت زالو درمانی زالو درمانی نوعی طب سنتی است که علاوه بر کشور ایران در سایر کشورهای دیگر مانند تایلند بسیار رواج دارد و می‌توان گفت که درآمد حاصل از زالو در کشور تایلند برابر با درآمد حاصل از صادرات نفتی ایران می کند. زالو درمانی تایلندی ها باعث ایجاد درآمد فراوان برای این کشور کرده است همچنین در کشور ما ایران نیز تولید زالو و صادرات آن نیز رو به افزایش است.

قیمت زالو بستگی به کیفیت زالو مورد استفاده دارد مثلاً یک زالوی خوب نباید رنگ تیره و کدر داشته باشد همچنین اندازه آن نباید بیشتر از ۲۵ سانتی متر باشد. موارد گفته شده در میزان قیمت زالو تاثیر گذار است همچنین مواردی مانند میزان تقاضای زالو در بازار، میزان هزینه‌های پرورش و تولید زالو بادر نظر گرفتن کیفیت در قیمت زالو تاثیر گذار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما