راهنمای خرید زالو درمانی اصل

زالو درمانی از زمان های بسیار دور و دوران حکیم بزرگ ایرانی ابوعلی سینا در ایران رواج داشته است و طبق راهنمایی ایشان باید دقت داشت همه زالوها اثر درمانی نداشته و برخی از آنها که دارای مشخصات ویژه ای می باشند مناسب استفاده در زمینه درمان و پزشکی هستند. برای دانستن ویژگی های زالو مرغوب و راهنمای خرید زالوی درمانی اصل در ادامه با ما همراه شوید…

راهنمای خرید زالو درمانی اصل

فروشندگان عمده زالو اصل هندی

فروشندگان عمده زالو اصل هندی

طب سنتی هند که به آن آیورودا گفته می شود یکی از قدیمی‌ترین سیستم پزشکی در تاریخ زندگی بشر می باشد که در آن از زالو برای درمان بیماری های خاص مورد استفاده قرار می گرفت به طوری پس از گذشت سال‌ها از این نوع درمان نه تنها زالو درمانی از علم پزشکی محو نشده است بلکه بیش از پیش برای درمان بیماریها به کار می رود.
به طور کلی زالوها را می توان از جنگل‌ها و مکان های عمیق و مرطوب و باتلاقی و همچنین مزارع شالیزاری جمع آوری کرد و البته پرورش و نگهداری آنها نسبت به برخی گونه های دیگر مشابه مشکل‌تر می باشد، تا کنون پنجاه و نه گونه از این جانوری کرم مانند شناخته شده است که هشت زیر گونه آن در سرزمین هند یافت می شود و بنابراین واردات عمده ما برای زالو کشور هند می باشد.
ناگفته نماند که خریداران عمده برای تهیه زالو هندی نیازی به هیچ گونه تغییر مکان جغرافیایی نداشته و تنها با کمی جست و جو در اینترنت می توانند با بهترین فروشندگان عمده زالو هندی اصل آشنا شوند و از مزایای درمانی آن برای بیماران استفاده کنند.
امروزه بسیاری از بیماری‌ها مانند ناراحتی های پوستی، بیماری های چشم، سردرد ، تبخال زوستر و زخم‌ها قابل درمان است و همچنین بزاق این جانور ترکیباتی مانند عوامل بیهوشی، ضد انعقاد، فاکتور تجمع ضد پلاکت، آنتی بیوتیک، مواد ضد التهابی و مواد ژلاتینی دارد که می توان گفت عمده خاصیت درمانی آن به ترکیبات موجود در بزاق آن مربوط می شود البته زالو درمانی باید به تجویز پزشک و در اماکن معتبر و کاملا بهداشتی صورت گیرد و انجام خودسرانه آن به هیچ وجه توصیه نمی شود.

توزیع کنندگان زالو درمانی پرورشی

توزیع کنندگان زالو درمانی پرورشی

از مسائل مهمی که در هنگام استفاده از زالو به عنوان یکی از ارکان اصلی درمان برخی بیماری‌ها باید توجه داشت سلامت و کیفیت زالو تهیه شده می باشد چرا که دغدغه کنونی بسیاری از افرادی که موسسات و کلینیک های معتبر زالو درمانی را اداره می کنند تهیه زالو با کیفیت و سالم می باشد که برای خرید این موجود زنده بهترین راه مراجعه به سایت‌ها و توزیع کنندگان اینترنتی و مجازی زالو درمانی پرورشی می باشد.
در این نوع خرید نه تنها شما امکان مقایسه زالوهای پرورشی و قیمت های آنها را خواهید داشت بلکه با سفارش عمده می توانید حجم مورد نیاز مجموعه خود را با بهترین قیمت و البته کیفیت مناسب تهیه نمایید همچنین برای خرید نیازی به مراجعه حضوری به مکان‌هایی که ممکن است از اعتبار و سلامت آنها مطمئن نباشید نیز ندارید.
در انتها لازم به ذکر است قبل از اقدام به ثبت سفارش، از اعتبار و وضعیت بهداشت مجموعه ارائه کننده اطمینان حاصل کرده و ترجیحا از سایت های دارای نماد الکترونیک اعتماد هستند خرید نمایید تا در صورت بروز هر گونه مشکلات احتمالی بتوانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما