بررسی قیمت روغن زالو هندی

قیمت روغن زالو هندی همانند دیگر محصولات مشابه ثابت نیست و با توجه به کیفیت، درجه خلوص، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا و… متغیر است. روغن زالو از چربی های موجود در قسمت شکم زالو زنده و سایر آنزیم های که در بزاق آن وجود دارد تهیه می شود. و خواص دارویی و زیبایی بسیار بالایی دارد به همین علت همیشه فروش خوبی داشته است.

د

بررسی قیمت روغن زالو هندی

پر شدن گونه ها با روغن زالو اصل

پر شدن گونه ها با روغن زالو اصل روغن زالو اصل به عنوان طبیعی ترین و بهترین محصول برای حجم دهنده گونه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن چاق کننده قوی صورت است و به حفظ رطوبت زیر پوست کمک می کند. باید در هنگام خرید به اصل بودن آن توجه کنید زیرا بسیاری از افراد به دلیل نداشتن آگاهی لازم محصول تقلبی آن را تهیه کرده و اثر از آن را مشاهد نمی کنند.

روغن زالو علاوه بر حجم دهنده گونه های صورت برای افزایش سایز اندام جنسی و رفع مشکلات کوچک بودن عضلات بدن مفید است. از طریق ماساژ روغن بر پوست، آنزیم های و مواد پروتئینی جذب پوست می شوند و فعالیت خود را آغاز می کنند. آنزیم های نظیر هیرودین و هیستامین به عنوان طبیعی ترین و قوی ترین ماده ضد انعقادی د طبیعت یافته می شوند که فقط در بزاق زالو های طبی وجود دارد و همین عامل باعث افزایش حجم عضلات می شود.

همانطور که ذکر شد از روغن زالو برلی چاقی صورت، سینه و باسن بانوان و همچنین آلت مردانه استفاده می شود. از این روغن برای حجم دادن به گونه و لب ها باید روزی 2 مرتبه استفاده می شود. و قبل از مصرف باید صورت را به خوبی با آب و صابون شست و شو دهید و پس از خشک کردن میزان 3 تا 4 قطره به پوست به خوبی ماساژ دهید تا روغن جذب پوست شود و به مدت 10 دقیق ماساژ دهید تا گذشت چند ماه اثر معجزه آسا آنها را می بینید.

مزایا خرید عمده انواع روغن زالو هندی

مزایا خرید عمده انواع روغن زالو هندی خرید روغن زالو به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می گیر شما می توانید با مراجعه به این مجموعه باکیفیت ترین محصول را با قیمت بسیار ارزان به صورت عمده خریداری کنید. مهمترین مزایای خرید به صورت ارزانی، آسانی و راحتی آن می باشد.

در هنگام خرید توجه داشته باشید روغن زالو هندی اصل به رنگ تیره مایل به سیاه می باشد و لذا از خرید روغن های با رنگ های روشن جدا خود داری کنید. در درون این روغن تکه های بسیار کوچکی از بدن زالو وجود دارد که نشان اصل بودن روغن می باشد. دقت داشته باشید که روغن زالو در دمای اتاق حالت مایع دارد این در حالی است که اگر روغن زالو را در دمای پایین قرار دهیم مشاهده می‌کنیم که حالت جامد یا نیمه جامد پیدا می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما