پخش کنندگان زالو درمانی اصل

زالو جانوری خون خوار است که در آب ها زندگی میکند و دارای خاصیت درمانی می باشد. در زمان قدیم در کشور مصر برای درمان ناهنجاری های سیستم عصبی مغز و نخاع، درمان بیماری های پوستی، از زالو درمانی استفاده می شد .این جانور دارای حالت چسبندگی می باشد که این ویژگی باعث چسبیدن به سطوح بدن حیوانات و افراد میشود و خون آنها را می مکد. زالو درمانی یکی از راه های درمان سنتی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

پخش کنندگان زالو درمانی اصل

فواید زالو در درمان اختلال گردش خون

فواید زالو در درمان اختلال گردش خون زالو را بر روی بدن فرد بیمار می گذارند تا کمی از خون ان بمکد. پس از مکیدن خون فرد بیمار بدنش شروع به ترشح پپتیدها و پروتئین ها کند و همین امر سبب جلوگیری از لخته شدن خون فرد بیمار می شود و گردش خون ان را رقیق می کند. پس از کنده شدن زالو از بدن رخمی بسیار کوچک از ان باقی می ماند.زالو درمانی بهداشتی برای درمان بیمارهای زیر می باشد:

درمان بیماری های مفصلی

درمان انواع سردرد

درمان واریس

استفاده از آن بعد از پیوند عضو

استفاده از آن در جراحی های پلاستیک

استفاده در عمل های زیبایی

درمان مشکلات جنسی

درمان اختلال های مغزی

درمان‌ انواع بیماری های عفونی از جمله عفونت چشم و گل مژه

درمان عفونت سینوزیت مزمن و سینوس ها

درمان آسم، بیماری های پوستی، زخم معده، کلیت، کیست و عفونت های پستان، درمان التهابات کبد و کیسه ی صفرا، درمان نازایی و مهم تر از همه کمک به ترک اعتیاد به مواد مخدر کمک می کند.

مرکز عرضه زالو درمانی

مرکز عرضه زالو درمانی برای زالو درمانی باید به مراکز که متخصصان تب سنتی حضور دارن مراجعه نمود. در این مکان ها برای درمان بسیاری از بیماری های مختلف به صورت تب سنتی از زالو استفاده می کنند. این جانور که یکی از نرم تنان آبزی ایت در مناطق مرطوب زندگی می کند. استفاده از زالو برای خون رسانی بسیار مفید و موثر می باشد. بزاق دهان این جانوار دارای خاصیت ضد انعقادی می باشد، که همین امر سبب می شود رگ ها گشاد تر شوند و عمل خون ریانی به مغز و دیگر نقاط بدن سریع ار انجام شود. نکته ی اساسی که باید به آن توجه شود این می باشد که افردا مبتلا به کم خونی، افراد زیر ۱۸سال و زنان باردار نمی توانند از زالو درمانی استفاده کنند.

دستاورد های جدید علمی به این مهم دست یافته اند که زالو علاوه بر خارج کردن خون از بدن، در حین مکیدن باعث وارد شدن بزاق به بدن انسان میشود که داری خاصیت درمانی می باشد.

زالو درمانی تایلندی امروزه از رشد بالایی برخوردار است به گونه ای که درآمد حاصل از صادرات زالو برابر درآمد های نفتی ایران است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما