محل فروش زالو درمانی پرورشی

زالو انواع مختلفی دارد، که بیشتر آنها کرم های آبزی هستند و در آب های شیرین زندگی می کنند همچنین گونه‌ ای دیگر از آن در اب دریا هم زندگی می کنند. نوع زالو ای که برای زالو درمانی استفاده می شود از خون تغذیه می کند این زالو تا خون کثیف را کامل نخورد از بدن جدا نمی شود مگر اینکه از نمک استفاده کنید که ممکن است زالو از بین برود، پرورش‌ زالو درمانی امروزه زیاد شده و برای درمان بسیاری از بیماری ها از زالو استفاده می کنند.

محل فروش زالو درمانی پرورشی

خواص زالو در درمان سرطان ریه

خواص زالو در درمان سرطان ریه زالو بخاطر اینکه سه تا فک دارد خیلی محکم میچسبد و تا بطور کامل از خون تغذیه نکند جدا نمی شود میزان استفاده آن ها از خون بستگی به اندازه آن ها دارد که هرچقدر اندازه آن ها بزرگتر باشد نیاز به خون بیشتری دارند، زالو ها تا مدت زیادی می توانند خون را در بدن ذخیره کنند، زالو هم جنسیتی ماده و هم نر دارد که هم بارور می‌ کند هم باردار می شود. عملکرد زالو بسیار شبیه به یک سرنگ که نمونه می گیرد است که در قدیم از زالو کامل می گرفتن برای گرفتن نمونه خون.

بزاق دهان زالو سه ماده هیرودین، گلیسریداز و هیستامین را ترشح می کند، هیرودین یک رقیق کننده بسیار قوی است و باعث به گردش درآمدن جریان خون می شود، گلیسریداز به چربی های می چسبند و آن ها را آب می کنند تا عروق باز شوند و هیستامین وظیفه دارد تا خبر پخش هیرودین و گلیسریداز را به سیستم ایمنی بدن برساند تا برای مبارزه با میکروب های احتمالی که وارد بدن می شوند بیایند. انواع زالو درمانی برای مقابله با بیمای ها انجام می شود که یکی از آن ها برای درمان سرطان ریه است، در این روش افرادی که کامل به این کار اشراف دارند با قرار دادن زالو در قسمت های خاصی از بدن شروع به خوردن خون و ترشح بزاق دهان می کنند که این بزاق تا حد زیادی از تکثیر سلول‌ های سرطانی جلوگیری می کند و در روند درمان سرطان ریه کمک می کند.

شرکت بازرگانی زالو درمانی

شرکت بازرگانی زالو درمانی زالو علاوه بر محيط هایی که بصورت طبیعی رشد می کند در مکان هایی که شرایط محیطی مناسبی داشته باشد نیز رشد می کند این مکان ها کاملا باید بهداشتی باشند تا زالو باعث انتقال باکتری به بدن نشود به این زالو، زالو درمانی پرورشی می‌ گویند. شرکت بازرگانی زالو درمانی در آزمایشگاه های تخصصی که کاملا بهداشتی است زالوهایی سالم پرورش می دهد که در طب سنتی از آن ها استفاده می شود شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما