مرکز صادرات روغن زالو 15 میل

روغن زالو 15 میل یکی از روغن های حجم دهنده بسیار با کیفیت می باشد، که از خود زالو گرفته می شود و این محصول خواص درمانی بسیار زیادی برای بدن دارد. برخی از زالوها وجود دارند که سمی و خطرناکند اما روغنی تشکیل شده از این حیوانات آبزی بسیار نیز مفید است. مرکز صادرات روغن زالو 15 میل محصول را به صورت عمده به دیگر کشورهای جهان صادر می نماید.

مرکز صادرات روغن زالو 15 میل

روغن زالو سرشار از مواد مغذی است

روغن زالو سرشار از مواد مغذی است روغن زالو ایرانی یکی از پر خواص ترین روغن ها می باشد، که خاصیت درمانی بسیار زیادی دارد. زالو در بزاق خود هورمون های مختلفی دارد که این هورمون ها باعث خاصیت این آبزی می‌گردد و روغن زالو نیز از بزاق دهان آن تولید می گردد. جالب است بدانید که روغن زالو انواع مختلفی دارد و انواع روغن زالو با توجه به هورمون بزاق آن متفاوت است و هر کدام از انواع آن خواص متفاوتی برای بدن دارند.

توجه داشته باشید که برخی از افراد تصور می‌کنند که روغن زالو همان روغن خراطین است. اما باید بگوییم که این روغن ها با یکدیگر متفاوت می باشند و روغن زالو معمولاً از پودر زالو خشک شده تولید می گردد. در طب سنتی از آن استفاده می‌شود. این روغن باعث باز شدن رگهای خونی می گردد و فشار خون را کاهش می‌دهد. همچنین علاوه بر روغن زالو، از خود زالو نیز در طب سنتی استفاده می‌شود.

روغن زالو یکی از روغن های گیاهی است که در طب سنتی کاربرد بسیار زیادی دارد. این روغن از پودر زالو خشک شده با پودر دارچین و میخک تولید می گردد. به گونه‌ای که این سه پودر را با یکدیگر مخلوط می‌کنند و در ظروف شیشه ای بسیار هم می زنند. سپس در همین ظرف به مدت ۶۰ روز نگهداری می‌کنند و پس از گذشت ۶۰ روز روغن زالو تولید می‌شود و می‌توان از آن استفاده کرد.

مزایا خرید عمده انواع روغن زالو 15 میل

مزایا خرید عمده انواع روغن زالو 15 میل روغن به صورت های مختلف به فروش می‌رسد اما اکثر افراد این محصول را به صورت عمده خریداری می‌کنند، زیرا خرید عمده روغن زالو دارای مزایایی می باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

در خرید عمده روغن زالو شما باید به مکانهای تولید آن مراجعه کنید. در این حالت واسطه ای در خرید شما وجود ندارد. در نتیجه خرید شما مستقیم خواهد بود، که همین خرید مستقیم باعث می‌شود قیمت روغن اندکی کاهش پیدا کند. بدانید که در حالت کلی خرید عمده محصولی قیمت آن را کاهش خواهد داد و برای شما و مقرون به صرفه تر خواهد بود، اما مراجعه مستقیم به این مکان ها ممکن است برای شما کمی دشوار باشد و هزینه حمل و نقل آن زیاد گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما