ارائه انواع زالو درمانی در گیلان

زادگاه اصلی زالو ایران، استان گیلان است که مراکز بسیاری در این استان در پرورش و ارائه زالو فعالیت دارند.علاوه بر ارائه انواع زالو درمانی گیلان توسط شرکت‌ ها بسیاری از افراد که مزرعه برنج دارند به صید زالو های طبیعی می پردازند و از آن درآمد زایی می‌ کنند و به متقاضیان ارائه می دهند به طوری که در اکثر شهرستان استان گیلان افراد زیادی به این کار مشغولند.

ارائه انواع زالو درمانی در گیلان

همه چیز درباره زالو خشک

همه چیز درباره زالو خشک زالو خشک همان خشک شده زالوی طبی است و علت خشک کردن آن برای تهیه روغن زالو است چون پودر زالو خشک شده خاصیت روغن زالو را بیشتر می کند. طرز تهیه روغن زالو از زالو خشک به این صورت است که زالو به نور خورشید بسیار حساس است و در برابر نور خورشید سریع خشک می شوند و بعد آن را کاملا کوبیده و خرد کرده و به آن روغن کنجد، روغن زیتون، آب اضافه می‌ شود و و بعد از جوشیدن و تبخیر آب ماده غلیظی بدست می آید و تفاله های زالو که درون آن مانده از صافی رد می کنند تا جدا شود و روغن زالو به دست می‌آید.

زالو ها جانوران بسیار مطرح هستند که با استفاده از زالو درمانی و زالو خشک شده از بسیاری از مشکلات به راحتی خلاص می شوید می‌دانیم که زالو زنده پرخاصیت است ولی فرآورده های به دست آمده از زالو مثل زالو خشک نیز خاصیت را دارد. چون اصلی ترین کاربرد زالو خشک روغن زالو است بیشتر در تولیدات دارویی، آرایشی، زیبای استفاده می‌ شود و استفاده در لوازم آرایش بهداشتی مثل صابون زالو، کرم زالو، لکه بر زالو بیشتر استفاده می شود ولی ایران از آن در روغن گیری بیشتر به کار می گیرد. تهیه انواع زالو خشک کاری تخصصی است و به همین دلیل مردم عادی از مراکز معتبر خریداری می‌ کنند و قیمت زالوی خشک شده ایران بیشتر از قیمت زالوی خشک شده هندی و پاکستان است چون زالو پزشکی خشک شده ایران از زالو های مرغوب، با کیفیت، سالم، تمیز شده تهیه می شود.

راهنمای خرید انواع زالو درمانی گیلان

راهنمای خرید انواع زالو درمانی گیلان شهر گیلان استان شمال کشور به دلیل دارا بودن مرداب های طبیعی زالو ها رشد کامل می یابند و همچنین وجود شرکت‌ های پرورش و تکثیر زالو و وجود مزارع بزرگ برنج به مکانی بسیار مناسب برای خرید و فروش زالو گیلان شده است. شرکت‌ های زیادی در کار تولید روغن زالو هستند از استان گیلان تقاضا ی خرید می‌ کنند تا با خرید زالوی طبیعی و با کیفیت بهترین روغن زالو را تهیه کنند علاوه بر شرکت‌ ها پزشکان این زالو ها را از استان گیلان سفارش می‌دهند و می خرند و در زالو درمانی استفاده می کنن و همینطور که اشاره کردیم بهترین خرید از مراکز معتیر استان گیلان بدون واسطه است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما