استفاده از زالو در درمان ضعف بینایی

افراد ضعیفی که تحمل استفاده از حجامت را ندارند، می‌توانند از زالو‌درمانی استفاده کنند ، جذب خون در زالو‌درمانی از حجامت بیشتر است و زالو فقط خون فاسد را جذب می‌کند و در درمان بیماری‌های پوستی مزمن، درمان جوش و دمل‌های صورت کاربرد دارد. زالو‌درمانی مانند حجامت در افراد زیر دو سال و بالای ۶۰ سال ممنوع است، بیماری‌هایی مانند دیسک، سردرد ناشی از مشکلات گردنی، خار پاشنه، کیست مویی، وزوز گوش، اختلال جریان خون چشم، بیماری‌های وریدی مانند واریس، بیماری‌های التهابی اعضای داخلی همچنین می‌توانند از زالو درمانی استفاده کنند.

تعداد جلسات زالو درمانی تعداد جلسات زالو درمانی به نوع بیماری بستگی دارد، تعداد جلسات یک تا شش الی هفت جلسه و همچنین فاصله جلسات زالو‌گذاری و تعداد زالوها می‌تواند با توجه به بیماری عضو و محل آن متفاوت باشد. عوارض زالو درمانی زالو درمانی مانند سایر روش‌های درمان می‌تواند عوارض داشته‌ باشد، در صورت استفاده نابجا و بدون تجویز متخصص و بدون آگاهی کافی، ممکن است بیمار به ورم، دمل، غش و سستی، خونریزی، تب و زخم‌های بدخیم دچار شود.

استفاده از زالو در درمان ضعف بینایی

آشنایی مختصر با زالو درمانی

آشنایی مختصر با زالو درمانی

زالو پزشکی درمانی قرن ها به عنوان یکی از روش های درمان سنتی برای اهداف پزشکی استفاده می شده است‌. از زالوی طبی برای ترمیم زخم و در جراحی های پلاستیک و ترمیمی و بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. زالو در برخی از مناطق جهان به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. اما ، در زالو درمانی عوارضی مانند خونریزی طولانی مدت ، واکنش های آلرژیک پوستی ، کم خونی و عفونت باکتریایی می تواند رخ دهد. این مطالب را هم نحوه نگهداری از ریمل و ترفندهایی برای افزایش ماندگاری آن کدام دستگاه لیزر است.

علت ریزش مو و مشکلات پوستی بعداز ویروس کرونا چیست؟ خونریزی طولانی مدت یکی از عوارض زالو درمانی خونریزی طولانی مدت پس از درمان است. زالوها عوامل شیمیایی مختلفی در بدن خود دارند که هنگام ترشح بزاق آزاد می شوند. هیرودین یک نوع مهارکننده است که باعث یک اتفاق مهم در روند انعقادی خون می شود. هیرودین با اثر مهارکنندگی باعث کاهش تجمع پلاکت می شود. تصور می شود که طولانی شدن خونریزی پس از گزش زالو عمدتا به دلیل هیرودین است. ماده شبه هیستامین پروتئین دیگری است که در سلول های بزاقی زالو یافت می شود. این ماده باعث گشاد شدن عروق خونی بدن می شود و میزان مکش زالو را افزایش می دهد.

مراکز خرید عمده زالو پزشکی

مراکز خرید عمده زالو پزشکی

خرید زالو پزشکی زالوها سال‌ها است که به طرق مختلف در پزشکی استفاده شده‌اند، و از دیرباز برای درمان بیماری‌های مختلف توسط طبیبان به کار رفته‌اند. هرچند در موثر بودن روش‌های سنتی و باستانی استفاده از زالو بحث و تردید بسیاری وجود دارد اما این باعث نشده است که پزشکی مدرن از این حیوانات خونخوار برای مصارف مدرن استفاده نکند. خاصیت گشادکنندگی عروق به دلیل وجود ماده هیستامین است.

خاصیت ضدانعقادی : به دلیل وجود آنزیم هیالورونیداز موجود در بزاق زالو است. این آنزیم خاصیت آنتی بیوتیکی و حل کردن موکوس بسیار قوی دارد به طوری که در درمان گلوکوم هم بسیار موثر است. خاصیت آنتی بیوتیکی : این خاصیت اخیراً مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بر بیماری‌های ناشی از استاف طلایی و میکروب سل و اسهال خونی و دیفتری موثر است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما