خرید عمده زالو صادراتی

امروزه راه صادرات زالو یک مشکل بسیار بزرگی در بین پرورش دهندگان زالو شده است. تمامی پرورش دهندگان برای صادرات زالو به کشورهای مختلف به صورت قانونی ببه دنبال راه حلی هستند. کشور ایران نیز جزء جدیدترین پرورش دهنده زالو هست. زالو صادراتی در ایران، یکی از زالوهای با کیفیت و مرغوب است که در مراکز تولید و پرورش با استانداردهای کشور ارسال می شود.

خرید عمده زالو صادراتی

روش صحیح زالو درمانی چگونه است؟

روش صحیح زالو درمانی چگونه است؟ زالوهای دارویی دارای سه فک با ردیف های کوچک دندانی هستند. زالوها پوست انشان را با دندان های خود سوراخ و از طریق بزاق ضد انعقاد ترشح می کنند. یک فرد تحت درمان به مدت 20 تا 45 دقیقه طول می کشد که خونش گرفته شود.

زالو درمانی برای درمان لخته های خون و واریس توصیه می شود و علاوه بر آن برای درمان بیماری هایی مانند مشکلات گردنی، خارپاشنه، بیماری های وریدی، کیست مویی و غیره تأثیر قابل توجهی نیز دارد.

فواید زالو درمانی و خواص آن برای مشکلات جسمی

در یک جلسه زالو زنده را به موضع تحت درمان متصل می کنند و زالو خون را میمکد و پروتئین ها و پپتیدها را آزاد می کند این روش خون را رقیق و از لخته شدن جلوگیری، گردش خون را بهبود و از مرگ بافت جلوگیری می کند. زالوها زخم های کوچی به شکل Y ایجاد می کنند.

زالو ایرانی صادراتی گونه های متفاوتی دارد به شرح زیر می باشد: 1- هیرودو اورینتالیس 2- هیرودو مدیسینالیس 3- هیرودو وربانا

این نام ها، نام های علمی زالوهایی است که در ایران پرورش می یابند. زالو شرقی یا همان زالو نژاد اورینتالیس یکی از بهترین زالوهای صادراتی ایران است که در کشورهای مختلفی اروپایی و آسیایی متقاضی بسیاری دارد. این نوع زالو که دارای بیشترین و قویترین آنزیم ها برای اثرگذاری بزاق در روش های زالو درمانی طبی دارد و بازار فروش خوبی نیز در کشورهای مختلف دارد.

المان تأثیرگذار بر قیمت زالو صادراتی

المان تأثیرگذار بر قیمت  زالو صادراتی در بسیاری از مناطق کشور طب سنتی فعال است و روز به روز این علاقه مندی در بین مردم بیشتر و پیشتر می شود. برخی از کشورها درآمدشان از فروش زالو به 50 میلیارد دلار در سال می رسد. قیمت تمام شده زالو در ایران بسیار پایین می باشد و می توان به آن به عنوان کالای صادراتی نیز اشاره کرد. درخواست های زیادی از کشورهایی نظیر فرانسه، استرالیا، و کانادا و کره جنونی می شود که به دلیل نبود امکانات و زیر ساخت ها تاکنون صادرات میسر نشده است. یکی از فرآورده هایی که می توان از زالو تهیه کرد روغن زالو است این روغن مادۀ با ارزشی است که در تهیه کرم و صابون از آن استفاده می شود و یکی دیگر از مهم ترین فرآورده های زالو استفاده از آنزیم آن است که ارزش اقتصادی بالایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما