خرید کلی زالو درمانی پا

زالو یک نرم‌تن آبزی ست که در مرداب‌‌ ها زندگی می‌کند. بعضی از انواع زالوها مفید و آثار درمانی ارزنده‌ای دارند. استفاده از زالو برای درمان برخی بیماری‌ها مانند خون‌رسانی دوباره به مناطقی از بدن که عروق وریدی آسیب دیده و یا بسته شده‌اند را زالو درمانی می‌گویند. ابن سینا در کتاب قانونش به انواع زالو و زالوهای سمی اشاره کرده است.زالو درمانی برای همه نقاط بدن استفاده می شود .زالو درمانی پا امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. خاصیت درمانی زالو در بزاق دهان زالو است که یک ماده ضد انعقاد به نام هیرودین دارد و موجب بازشدن گرفتگی رگ‌ها و افزایش خون‌رسانی به مغز و بدن می‌شود.

خرید کلی زالو درمانی پا

بارز ترین ویژگی زالو درمانی منجمد

بارز ترین ویژگی زالو درمانی منجمد از کاربردهای اعجاب‌انگیز زالو‌ها خاصیت آنها در تسکین درد و کاهش التهاب‌های مفصلی و استخوانی را می توان نام برد. درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان به افرادی که دچار بیماری‌های مفصلی و استخوانی هستند مثل بیماران مبتلا به آرتروز و آرتریت توصیه می‌کنند شیوه زالودرمانی را تجربه کنند. در این شیوه زالوها با مکیدن موضع‌هایی که درمانگر مشخص می‌کند آنزیم‌های ضد درد و ضدالتهاب را به بدن فرد منتقل می‌کنند که این آنزیم‌ها با جریان گردش خون به طور کامل موضع موردنظر را درگیر می‌کند. به این ترتیب علاوه بر تسکین درد و التهاب‌ها، خستگی و کوفتگی عضلات را می‌توان با گزش زالوها درمان کرد. در بسیاری از متون طب سنتی به این نکته اشاره شده که زالودرمانی می‌تواند در بهبود افرادی که دچار محدودیت حرکتی هستند، موثر باشد.زالو برای اینکه بتواند خون خواری کند باید مانع لخته شدن خون بشود برای این کار بزاق خود را همزمان با مکیدن به داخل محل تزریق می‌کند بنابراین بدن بیمار از خواص بزاق زالو نیز بهره‌مند می‌گردد. زالو درمانی منجمد یکی از روش های پیشرفته امروزی است که مطرح است.

توزیع کننده انواع زالو درمانی پا

توزیع کننده انواع زالو درمانی پا به عقیده بعضی کارشناسان ۱۰۰ نوع ماده ویژه با اثرات درمانی گوناگون توسط زالو در خون ترشح می‌شود و مورد توجه پزشکان و جراحان قرار گرفته است و در اروپا و آمریکا در موارد گرفتگی رگهای قلب، گرافتهای پوستی و زیبایی پوست و جراحی قلب و پیوند اعضا و تقویت سیستم دفاعی بدن از آن استفاده می‌شود.بررسی بازدارنده های پلاکت های خونی و بزاق دهان زالو نشان داد که هر چند این روش برای بیماران مبتلا به سرطان خون توصیه نمی شود، ولی برای سرطان ریه بسیار مناسب است.افراد مبتلا به دیابت بخصوص با پیشرفت بیماری دچار مشکلات متعدد مثل بیماری رگ های خونی می شوند که مانع از گردش جریان خون در عضوها و بافت های بدن شده گاهی منجر به قطع عضو می شود. ما در این سایت شروع به توزیع زالو درمانی کرده ایم و فقط شما کافیست سری به سایت ما زده و ازز زالو های ما دیدن کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما