شرکت عرضه روغن زالو اصل

زالو یک نوع کرم حلقوی شکل است که از گروه کرم های آبزی می باشد طول بدن این حیوان که فواید درمانی بسیاری دارد دو تا پانزده سانتی متر است ولی نوع بزرگ تر هم هست که برای درمان خوب نیستند.

روغن زالو اصل ویژگی هایی دارد که آن را از نمونه تقلبی اش جدا می کند خواص زیاد این روغن باعث شده است طرفداران بسیاری پیدا کند.

شرکت عرضه روغن زالو اصل

صفر تا صد روغن زالو را بدانید

صفر تا صد روغن زالو را بدانید وقتی این کرم روی بدن قرار می گیرد به آن نقطه می چسبد یعنی با سه فک و دندان های فراوانش آن قسمت را محکم می گیرد کندن زالو از بدن خیلی سخت است مگر این که روی آن نمک بپاشیم در غیر این صورت بین یک تا پنج ساعت طول می کشد تا جدا شود هر چه گرفتگی عروق بیماری ها در آن نقطه از بدن بیش تر باشد زمان بیش تری طول می کشد تا زالو از بدن جدا شود.

زالو ها دارای دو سر هستند که یک سر آن ها دهان است که آن دهان دارای سه فک است که تعداد زیادی دندان دارد و سر دیگر آن باد کش است که بدن خود را با آن نگه می دارد. از این حیوان روغنی تهیه می شود که برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود

وقتی زالو جدا می شود از آن نقطه خون ریزی اتفاق می افتد و ابن اتفاق به خاطر هیرودین است برای جلو گیری از خون ریزی از زرد چوبه باقالی آرد و یا پنبه سوخته استفاده می شود معمولا خون ریزی بعد از حدود یک روز متوقف می شود ولی جای سه فک زالو تا چند روز روی بدن باقی می ماند.

بزاق دهان زالو خواص زیادی دارد از جمله خاصیت بی حس کنندگی گشاد کنندگی ضد انعقادی باز دارندگی تخریب پروتئینی و خاصیت آنتی بیوتیک اثر انرژی زیستی و تغذیه عصبی.

زالو برای درمان بیماری های اسپاسم و درد های عضلانی بیماری های دستگاه حرکتی تورم چشم ها بیماری های قلبی و عروقی اختلال گردش خون صدمات و کوفتگی بیماری های گوش عوارض دیابت نقرس واریس واریکوسل سر درد و سینوزیت مزمن زخم های چرکی و جوش غده های عفونی زیر پوست عوارض سکته قلبی و نرسیدن خون به مغز گرفتگی رگ های قلب و درمان آب سیاه مفید است.

مرکز پخش روغن زالو اصل

مرکز پخش روغن زالو اصل به دست آوردن روغن زالو خالص کار دشواری است چون امروزه روغن های تقلبی زیادی با نام روغن زالو وارد بازار شده اند که علاوه بر این که خاصیتی ندارند عوارضی نیز برای بدن دارند.

روغن زالو اصل هندی از هندوستان وارد می شود و خاصیت حجم دهندگی عضلات و اندام ها را دارد در طب سنتی از این دارو برای درمان ناتوانی جنسی مردان استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما