شرکت پخش زالو درمانی پرورشی در مشهد

زالو جانوری است از گروه نرم تنان که بیشتر در مناطق مرطوب مانند حاشیه ی رودخانه ها و آبگیر ها زندگی می کند.این جانور با آرواره های مکنده ی خود به پوست قربانی خود می چسبد و با ترشح بزاق خود شروع به مکیدن خون می کند.امروزه با روش زالو درمانی بسیاری از بیماری ها را درمان می کند.تولید کنندگان، انواع زالو طبی را پرورش داده اند و تا حد ممکن عرضه زالو پزشکی در اندازه هی متفاوت داخل و خارج کشور صورت می گیرد.

شرکت پخش زالو درمانی پرورشی در مشهد

زالو سرطان را درمان می کند

زالو سرطان را درمان می کند

به گفته ی بسیاری از پزشکان طب سنتی این جانور بیماری های صعب العلاج را مانند سرطان،ام اس و اعصاب و روان را درمان می کند. در بزاق زالو آنزیم هایی وجود دارد که به پپتیدهای موجود بر روی سلول های سرطانی می چسبد و در کار آن سلول ها اختلال ایجاد می کند. برای انجام زالو درمانی زمان و فصل حائز اهمیت است.چرا که این کار نیز گونه ای حجامت به شما می آید.استفاده از زالو در موارد پیوند اعضا نیز به کار می آید.چون موجب خون رسانی بهتر به اعضا می شود.همچنین به افرادی که مبتلا به دردهای مفصلی هستند را به استفاده از زالو سفارش می شود.در درمان بیماری های گوش،چشم،نقرس،واریس،عوارض دیابت،اختلال گردش خون مورد استفاده نیز قرار می گیرد.

گزارش ها حاکی از آن است که در دهه ی اخیر مردم نسبت به قبل به طب سنتی و داروهای گیاهی روی آورده انددر واقع مردم در تلاش اند که از عوارض داروهای شیمیایی در امان باشند.بزاق دهان زالو برای بیماران مبتلا به سرطان خون توصیه نمی شود ولی برای درمان سرطان ریه بسیار مناسب است.آزمایشاتی که بر روی موش ها صورت گرفته نشان داده که تزریق بزاق زالو مانع از تشکیل تومور می شود.

زالو با خواص درمانی زیاد گاهی عوارضی نیز دارد به ویژه زمانی که تعداد زالوهای استفاده شده زیاد باشد که منجر به خونریزی زیاد می شود اگر بدن حساسی دارید بهتر است از زالو استفاده نکنید و روش جایگزین را در نظر بگیرید بیمارانی که مبتلا به هموفیلی هستند نباید از این روش درمانی استفاده کنند.

.

خرید آسان انواع زالو درمانی

خرید آسان انواع  زالو درمانی

زالوها در سایزها و رنگ های متنوعی وجود دارند که همگی برای درمان مناسب نیستند.برای استفاده ی شخصی زالو ها می توان به عطاری ها مراجعه کرد مزارع کشت زالو بیشتر در استان های شمالی موجود است چون رطوبت این استان ها زیاد است.برای خرید آسان زالو می شود حتی به سایت های معتبر مراجعه کرد و حتی به صورت عمده خریداری نمود.پزشکان طب سنتی زالوها ی مناسب را انتخاب می کنند و به مردم توصیه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما