شرکت پرورش زالو منجمد ایرانی

شرکت پرورش زالو منجمد ایرانی این زالو ها را به صورت کاملا ارگانیک پرورش داده و زالو های با کیفیتی را تولید می‌کند این زالو ها در سایز بندی های مختلفی تولید می شوند و به دلیل منجمد بودن بیشتر از حد معمول می توانند زنده بمانند و برای زنده کردن آنها تنها با قرار دادن به درون آب می توان آنها را به حالت اول برگرداند همچنین قیمت هایی که از طریق این شرکت نرخ گذاری شده است قیمت های کمتری بوده و ارزش خرید بالاتری دارد.

شرکت پرورش زالو منجمد ایرانی

مشخصات انواع زالو منجمد ایرانی

مشخصات انواع زالو منجمد ایرانی زالو منجمد ایرانی در اصل همان زالو هایی می باشند که به صورت منجمد در آمده اند، بنابراین مشخصات همان زالو های زنده و غیر منجمد را دارند، زیرا در صورتی که درون آب قرار بگیرند دو مرتبه زنده می شوند، این زالوها در انواع سایز بندی قرار دارند که قیمت آن نیز بر حسب سایز آن تعیین می شود.

به هنوان مشخصات این زالو ها می توان گفت، با کیفیت ترین زالو منجمد نوع ایرانی آن می باشد که بسیار پر مخاطب است و به خصوص در صنعت طب سنتی از محبوبیت استفاده زیادی برخوردار است، محبوبیتی که به دلیل تسکین فوق العاده درد توسط این زالو ها در بدن افراد ایجاد می شود و تمامی آنها به دلیل مکیدن خون کثیف انباشته شده در مکان موضعی بدن می باشد.

از مشخصه منحصر به فرد که این زالو های منجمد را از زالو غیر منجمد متمایز می سازد خاصیت زنده ماندن طولانی تر نسبت به زالو های منجمد است که در طب سنتی بیشتر رایج بوده و کارایی بیشتری دارد.

قیمت خرید زالو منجمد ایرانی

قیمت خرید زالو منجمد ایرانی زالو منجمد ایرانی دارای کیفیت فوق العاده در کنار قیمت مناسب می باشد که ارزش خرید را بسیار بالا می برد کیفیت ایده آل آن نه فقط به خاطر ایرانی بودن بلکه به خاطر بهترین بودن در میان زالو های تولید شده در سایر کشورها می باشد که همین موضوع موجب عرضه آن به صورت صادراتی نیز شده است.

قیمت زالو منجمد به دلیل ایرانی بودن بسیار ارزان‌تر از زالو های خارجی می‌باشد چرا که نوسانات شدید ارز بر روی قیمت این محصولات زنده تاثیر چندانی نگذاشته و نرخ خرید مناسبتری برای فروش دارد و شما می توانید از طریق همین سایت استعلام قیمت بگیرید و با یک مقایسه متوجه نرخ ارزان خرید زالو منجمد ایرانی شوید.

در صورتی که شما هم می‌خواهید از این زالو های با کیفیت از جنس ایرانی استفاده کنید بهتر است هرچه سریعتر آن را از طریق این سایت سفارش دهید کارشناسان ما شرایط خرید را برای شما بسیار راحت ساخته اند تا به راحتی بتوانید از فواید بی نظیر آن بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما