شیوه استفاده از زالو در درمان گل مژه

عفونت شدید غده های چربی لبه پلک، گل مژه گفته می شود که موجب التهاب و تاری چشم می شود و با درد همراه است. این مشکل را می توان به دو روش جراحی و بدون جراحی درمان کرد.

در روش بدون حراجی از زالو استفاده می شود. زالو نوعی کرم حلقوی از گروه کرم های آبزی و راسته ی آرواره داران می باشد. این کرم قابلیت انبساط و انقباض فراوانی دارد. طول بدن زالوهای درمانی دو تا پانزده سانتی متر می باشد.

شیوه استفاده از زالو در درمان گل مژه

مشخصات درمانی مهم زالو پزشکی

مشخصات درمانی مهم زالو پزشکی معروف‌ ترین زالوها، زالوی پزشکی نامیده می شود و رنگ آن زیتونی است که خط‌ های طولی زرد رنگ دارد. در زمان زالو درمانی باید توجه داشت که حتماً از زالوی پزشکی استفاده شود زیرا اگر از زالوهای متفرقه که شاید سمی هم باشند، استفاده شود نه ‌تنها اثر درمانی ندارد بلکه ممکن است باعث مرگ فرد شود. البته زالوهای سمی رنگ‌های تیره و سری بزرگ دارند و به آسانی قابل تشخیص‌ و شناسایی هستند.

زالوی پزشکی دارای آنزیم‌های زیادی در داخل دهان خود می‌باشد که همین آنزیم‌ها باعث درمان شدن انواع بیماری‌ها می‌شود.

توجه داشته باشید که هدف از زالودرمانی ورود همین آنزیم‌ها به بدن فرد و در مرحله ی بعدی خارج ‌شدن خون از بدن فرد است که این خون آلوده و کثیف می باشد. باید از زالوی رشد کرده در آب‌های خزه‌دار، که محل زیست قورباغه‌ها می باشد، استفاده کرد و نه زالویی که در آبهای گل‌آلود سیاه رنگ رشد کرده و زندگی کرده است.

زالوهای به رنگ ماشی، سرخ مایل به زرد، جگری رنگ، آن هایی که شبیه ملخ های کوچکند، آنهایی که شبیه دم موش ند، آنهایی که شکم قرمز دارند و در نهایت آنهایی که سر کوچک و بدن باریک دارند، صد در صد زالو پزشکی و طبی هستند.

قیمت انواع زالو پزشکی منجمد

قیمت انواع زالو پزشکی منجمد زالوها به مراکز پزشکی، به خصوص کلینیک های زالو درمانی و اتاق های جراحی فروخته می شود. چون مصرف زالو در علم پزشکی به صورت یک بار مصرف می باشد و همواره خرید زالو توسط کلینیک های پزشکی انجام می گیرد، اینجاست که پرورش زالو کاری پر درآمد و پر سود محسوب می شود.

امروزه شرکت های زیادی در رابطه با پرورش زالو و فروش زالو پزشکی منجمد تاسیس شده اند که بخاطر روش های فروش خوبی که دارند عناوین ارزشمندی را هم توانسته اند کسب کنند.

اگر به دنبال خرید زالو می باشید پیشنهاد ما به شما زالوی پزشکی منجمد می باشد، چرا که امکان خرید آن از طریق همین وب سایت فراهم بوده و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه ی کمتر، محصولی نوین را با خدمات پس از فروش عالی دریافت کنند و از خرید خود رضایت کافی داشته باشند و همواره از قیمت زالو پزشکی مطلع شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما