صادرات کلی زالو درمانی گوش

زالو درمانی به عنوان یکی از روش‌های مرسوم در طب سنتی ایران شناخته شده است و استفاده از آن در ایران، قدمتی چندین ساله دارد. ابوعلی‌سینا در رابطه با استفاده از زالو درمانی در درمان بسیاری از بیماری‌ها، در کتاب قانون خود نوشته است که پس از ترجمه آثار وی، زالو درمانی و زالو شناسی در غرب رواج یافت.

زالو درمانی انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها زالو درمانی گوش می باشد . بیماری منیر یک اختلال در گوش داخلی است و با افزایش فشار مایع درونی گوش داخلی، این بیماری عارض می گردد. در سنین ۲۰ تا ۶۰ سالگی اغلب رخ می دهد.

صادرات کلی زالو درمانی گوش

مزیت های خاص زالو درمانی پرورشی

مزیت های خاص زالو درمانی پرورشی به کسانی که دچار عوارض دیابت هستند و افرادی که مبتلا به بیماری های قلبی هستند و حتی به کسانی که واریس دارند حتما توصیه شده است که از رالو درمانی استفاده کنند

محققان بر این باورند که برای درمان مشکلات مفصلی همچون استئوآرتریت ، زالو درمانی مفید است و به دلیل خاصیت ضد التهابی و بی‌حس کنندگی باعث کاهش درد و حساسیت در مفصل می‌شود.

از نظر پزشکان ، زالو درمانی به عنوان هیرودوتراپی شناخته شده است و استفاده اصلی آن برای ارتقای جریان خون و بهبودی آن است . زالوها آنزیمی تولید می کنند که در بزاق آنها یافت می شود، که می تواند باعث جلوگیری از لخته شدن خون شود، در حالیکه به عنوان یک عامل ضد عفونی کننده عمل می کند.

و اخیرا زالو درمانی به عنوان یک روش برای درمان سرطان مورد استفاده قرار می گیرد و مردم از انجام آن رضایت بالایی دارند . اعتقاد بر این است که بزاق قادر به مبارزه با گسترش سلول های سرطانی می باشد.

از جمله بیماری‌هایی که زالو درمانی می‌تواند به درمان آن‌ها کمک کند عبارتند از:

  • اختلالات گردش خون و بیماری‌های قلبی و عروقی
  • فشار خون
  • رگ‌های واریسی
  • هموروئید
  • مشکلات پوستی
  • آرتروز
  • و ….

انداختن زالو در نقاط مختلفی از بدن موثر است .با در نظر گرفتن محل انداختن زالو سیستم ایمنی بدن به میزان زیادی تقویت می شود.

موارد استفاده از زالو درمانی:

  1. در جاهایی که محتاج به تنقیه اند ولی نمیتوان بادکش برآن گذاشت.
  2. در افرادی که ضعف دارند و تحمل حجامت ندارند.
  3. زالو نسبت به حجامت خون را از عمق عضو می کشد.
  4. در بیماریهای مزمن پوستی مانند: اگزما و آکنه.
  5. انگشتان و مناطقی که گانگرن(سیاه شدن) شده و یا آدماتوز هستند و باید قطع بشوند، زالو اثرات درمانی مفید دارد. مانند: پای دیابتیک.

پخش مستقیم زالو درمانی گوش

پخش مستقیم زالو درمانی گوش ما با بهترین و به روزترین متد های روز دنیا پرورش زالو را داریم و پخش زالو درمانی می کنیم و به شما پیشنهاد می کنیم که با زالو درمانی پرورشی بیماری های خودتان را مداوا کنید

شما با مراجعه به سایت ما می توانید سفارش خود را بدهید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما