عرضه عمده زالو درمانی صادراتی

قدیمی ترین نوع زالو درمانی طب سنتی در دنیا متعلق به کشور ایران بوده ولی درحال حاضر به خاطر یکسری مشکلات بوجود آمده که امکان صادرات و پرورش زالوی طبی در کشور دچار مشکلات مسائل قرار گرفته است. امیدواریم در آینده ای نه چندان دور این مشکلات حل گردد.

صادرات زالو مراحل پیچیده خود را داراست که بایستی از یک سیری از ارگانها داخلی و خارجی مجوز مورد نظر خود را دریافت کنند.

عرضه عمده زالو درمانی صادراتی

استفاده از زالو در درمان زخم دیابت

استفاده از زالو در درمان زخم دیابت زالو از جمله حشرات خون خوار به شمار می آیند که زندگی انگلی دارند. این حشره انگلی در طب و پزشکی برای درمان بیماری های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد از جمله درمان بیماری دیابت ،…

هرگز نباید این تصور را داشته باشید که زالو درمانی زنده براى بیماران دیابتى مضر است و بخاطر ترس از عفونت بعد از زالو درمانى نباید مانع از استفاده زالو در این بیماران شد.

محافظت از زخم زالو:

بعد از برداشتن زالوها و جدا کردن آنها از بدن احتمال این وجود دارد که اطراف نیش‏ها متورم شود که این هم بیشتر بیماران را دچار وحشت و ترس مى‏ کند، این ورم به خاطر مختل شدن سیستم انعقادى خون توسط بزاق دهان زالو است که راه را براى ورود قارچ‏ها و میکروب‏ها به داخل بدن باز مى‏ گذارد.

اگر گل ختمی ،آویشن شیرازى، تخم گشنیز از هرکدام حدود بیست گرم باهم مخلوط کرده و آسیاب کنید و با آب جوش خمیر کنید، پس از بند آمدن خونریزى داغ‏ داغ روى محل نیش زالوها به اندازه یک لایه ضخیم به قطر چند میلى‏متر بمالید و روى آن را با باند استریل بپوشانید و باند را با چسب ببندید تا این خمیر به مدت بک شبانه روز بماند و هرگز خشک نشود.

این افراد به‏ خاطر فواید زالودرمانى هرگز نباید به‏ خاطر چند روز خارش و ورم، دست از این کار بکشند. مردم بدانند زالودرمانى مسئله حادى براى آنان بوجود نمی آورد و در طب ایرانى براى همه این مسائل راه‏کارهاى لازم گفته شده است ، که هر زخمى باید به روش مخصوص به خود نگهداری و مواظبت شود.

بررسی بازار پخش زالو درمانی

بررسی بازار پخش زالو درمانی در چندسال گذشته خرید زالو به طور مستقیم فقط از مراکزی مثل عطاری‌ها و یا صیادان زالو در شمال کشور انجام می گرفته اما درعصر حاضر با وجود ارتباطات راحت و سریع و وجود امکاناتی همانند سایت های اینترنتی بسیار سریعتر می توان هر محصولی را خریداری کرد.

خرید زالو نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد به شرط اینکه از مرغوبیت زالوی خریداری شده اطمینان داشته باشید.البته به غیر از سایت میتوان به پیج اینستاگرام ، مراکز زالو درمانی ، عطاری ها ، مراکز طب سنتی ، پزشکان طب سنتی و … مراجعه کنید.

خرید اینترنتی زالو

همانطور که اشاره شد خرید اینترنتی زالوهای طبی در ایران یکی از روش های آسان و سریع است که هر فرد در منزل خود می تواند هر تعداد زالویی که نیاز دارد را سفارش داده و تحویل بگیرد.

فروش و صادرات این محصول همانند سایر محصولات در رونق اقتصادی و سودآوری بالا بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما