عرضه عمده زالو صادراتی

همانطور که برخی افراد می‌دانند زالو درمانی اصولی است که پزشکان خیلی به آن توصیه کرده اند که برای برخی بیماری های مفصلی استفاده می‌شود.

از زمان مصر زالو برای درمان ناراحتی های عصبی،مشکلات دندان،بیماری های پوستی مورد استفاده قرار می‌گرفت. زالو درمانی روشی آسان و با کمترین هزینه است در طب سنتی زالو در افزایش گردش خون و باز شدن لخته های خون موثر است. آزمایشات نشان داده اند زالو می‌تواند بیماری های مفصلی مانند آرتروز را درمان کنند.

در ایران مرکز زالو درمانی زیادی وجود داره مانند سالن هایی زیبایی که باید به برخی موارد دقت کرد اینکه از یک زالو بیش از یک بار استفاده نکرده باشند برخی نکته های مهم وجود دارد که در پایین مطب به آن اشاره شده است با مطالعه کردن دانش خود راجب زالو بیشتر کنید .

در ایران به دلیل مرغوب بودن این جانور زالو صادراتی عمده را به کشور های اروپایی صادر می‌کنند.

عرضه عمده زالو صادراتی

راهنمای خرید زالو برای انجام زالودرمانی

راهنمای خرید زالو برای انجام زالودرمانی برای خرید زالو باید دقت کنید که از زالو فقط یک بار استفاده شده باشد و هر یک زالو برای یک بار مصرف می‌شود و بعد زالو درمانی ۲۰الی ۲۵ روز دیگر از زالو استفاده نکنید بگذارید پوست کمی استراحت کند. زالو درمانی بهتر است در اوایل فصل بهار صورت بگیرید که در آن هنگام زالو ها قدرت بیشتری برای مکیدن دارد . اولین بار که از زالو استفاده کنید در چند دقیقه اول احساس سوزش میکنید که این کاملا طبیعی است و بعد گذشت چند دقیقه درد آن کاسته می‌شود و جای هیچ نگرانی نیست .

نکاتی راجب پس از زالو درمانی :تا۴۸ساعت موضع زالو درمانی با اب معمولی تماس نداشته باشد ،موضع زالو به طور معمول ۸تا ۱۶ ساعت خونریزی دارد،۲۴ساعت پس از زالو درمانی پانسمان را باز کنید،خارش زالو درمانی پس از ۲۴ ساعت شروع میشود گاهی تا یک هفته ادامه دارد برای رفع خارش از روغن بنفشه استفاده کنید،تا ۲۴ ساعت سردی جات مصرف نشود ،تماس با اب سرد خارش ایجاد میکند،از غذا با حجم سنگین پرهیز شود،پیاده روی کمتر شود،خواب تا ۶ساعت پس از زالو درمانی ممنوع است،تا ۲۴ ساعت از مصرف تخم مرغ پرهیز کنید.

بررسی بازار پخش زالو صادراتی عمده

بررسی بازار پخش زالو صادراتی عمده صادرات و پرورش زالو در دسته مشاغل پر طرفدار و سود آور قرار گرفته است. اخیراً پزشکان کشورهای اروپایی به خواص شگفت انگیز زالو درمانی پی برده اند که این موضوع باعث خرید زالو صادراتی از ایران شده است و زالو صادراتی عمده رونق گرفته است.

زالو هایی که به کشور های دیگر صادر می‌شود باید داری ویژگی هایی مانند:استریل بودن زالو،روش نگه داری زالو،سایز زالو،انجام آزمایشات مربوطه. یکی از مهم ترین علت خرید زالو از ایران توسط کشور های اروپایی به خاطر کیفیت بالا این جاندار میباشد،زالو موجود حساسی است که در تولید آن باید دقت زیادی وجود داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما