عرضه کننده زالو درمانی درد عضلانی

امروزه زالو درمانی یکی از روش های درمانی بی خطر شناخته شده است . زالو درمانی از گذشته در برخی از کشور ها مانند هند ، روم ، ایران و کشور یونان رواج بسیاری داشته است.در بزاق دهان زالو ماده ای است ، که این ماده هیرودین نام دارد . این ماده ضد انعقاد خون است و خون را رقیق می کند ، این کار باعث باز شدن رگها می شود .

زالو های درمانی در شرایط کاملا بهداشتی و استرلیزه رشد می کنند ، در ضمنزالوهای درمانی را به مدت ۵ ماه قرنطینه می کنند تا عاری از هر گونه میکروب باشند .

فروش عمده انواع زالوی طبی ، مولد ، و لارو با تضمین گیرایی و صددرصد پرورشی و بهداشتی به صورت حضوری و غیر حضوری ( اینترنتی ) انجام می گیرد .

عرضه کننده زالو درمانی درد عضلانی

روش استفاده زالو در درمان درد عضلانی

روش استفاده زالو در درمان درد عضلانی زالو ها دارای سه فک هستند ، با ردیف های کوچکی از دندان که پوست را سوراخ کرده و خون را با قدرت زیادی بیرون می کشند .سایز زالو های درمانی به ۳ الی ۲۵ سانتیمتر می رسد این زالو ها برای بیشتر بیماری ها و درد های عضلانی مناسب است .

معمولا زالوها را بر روی صورت ، دستها ، پاها ، پشت گوش ها و دیگر اعضای بدن که دچار گرفتگی رگها باشند ، می اندازند .زالو درمانی برای بسیاری از بیماری های عفونی ،سکته ، جوش های پوستی ، گرفتگی رگهای قلب ، کیست و عفونت پستان ها ، عفونت چشم ودیابت انجام می گیرد .

زالو درمانی در درمان درد های عضلانی مورد استفاده قرار می گیرد مثلا در بیماری واریس ، هنگامی که رگها متورم شده و درد می کنند ، چند زالو را همزمان در ناحیه درد قرار می دهند زالو ها خون این قسمت را می کشند ، به طوری که مویرگهای این قسمت از بدن را باز می کنند ، به این ترتیب تورم و درد در این قسمت از بین می رود .

همچنین از زالو درمانی برای کمر درد ، پا درد و دست درد نیز استفاده می شود ، به این صورت که چند زالو را بر روی قسمتی که درد دارد می گذارند ، زالو ها خون این قسمت را می کشند بنابراین درد این قسمت سبک شده کم کم خوب می شود .

پزشکان امروزی بر این عقیده اند ، که زالو درمانی از حجامت هم بهتر است .

قیمت خرید زالو درمانی درد عضلانی

قیمت خرید زالو درمانی درد عضلانی قیمت زالو درمانی در برابر جراحی های خطرناک امروزی ناچیز است و بیماران زیادی را ترغیب به این کار می کند .

خرید زالو درمانی به صورت عمده در تمامی فصول سال با تضمین گیرایی و صددرصد پرورشی و بهداشتی به صورت حضوری و غیر حضوری

(اینترنتی) با مناسب ترین قیمت در اسرع وقت انجام می گیرد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما