عرضه کنندگان زالو درمانی هندی

زالو جانوری است از گروه نرم تنان که بیشتر در مناطق مرطوب مانند، حاشیه ی رودخانه ها و آبگیرها زندگی می کند. این جانور با آرواره های مکنده ی خود به پوست قربانی می چسبد و با ترشح بزاق، شروع به مکیدن خون می کند.امروزه با روش زالو درمانی بسیاری از بیماری ها را درمان می کنند. تولید کنندگان، انواع زالو ارزان قیمت را با قیمت مناسب عرضه می کنند. زالو بهداشتی برای مصارف پزشکی، در اندازه های متفاوت موجود است. .

عرضه کنندگان زالو درمانی هندی

از زالو درمانی برای درمان تنگی عروق استفاده کنید

از زالو درمانی برای درمان تنگی عروق استفاده کنید

همانطور که می دانید زالو سرطان را درمان می کند به گفته ی بسیاری از پزشکان طب سنتی این جانور بیماری های صعب العلاج را مانند سرطان،ام اس و اعصاب و روان را درمان می کند. در بزاق زالو آنزیم هایی وجود دارد که به پپتیدهای موجود بر روی سلول های سرطانی می چسبد و در کار آن سلول ها اختلال ایجاد می کند. هم چنین برای انجام زالو درمانی زمان و فصل حائز اهمیت است، چرا که این کار نیز گونه ای حجامت به شما می آید.

هم چنین استفاده از زالو در موارد پیوند اعضا نیز به کار می آید.چون موجب خون رسانی بهتر به اعضا می شود. همچنین به افرادی که مبتلا به دردهای مفصلی هستند را به استفاده از زالو سفارش می شود. در درمان بیماری های گوش، چشم، نقرس، واریس، عوارض دیابت، اختلال گردش خون مورد استفاده نیز قرار می گیرد.

گزارش ها حاکی از آن است که در دهه ی اخیر مردم نسبت به قبل به طب سنتی و داروهای گیاهی روی آورده اند در واقع مردم در تلاش اند که از عوارض داروهای شیمیایی در امان باشند. بزاق دهان زالو برای بیماران مبتلا به سرطان خون توصیه نمی شود ولی برای درمان سرطان ریه بسیار مناسب است.

آزمایشاتی که بر روی موش ها صورت گرفته نشان داده که تزریق بزاق زالو مانع از تشکیل تومور می شود. زالو با خواص درمانی زیاد گاهی عوارضی نیز دارد به ویژه زمانی که تعداد زالوهای استفاده شده زیاد باشد که منجر به خونریزی زیاد می شود اگر بدن حساسی دارید بهتر است از زالو استفاده نکنید و روش جایگزین را در نظر بگیرید بیمارانی که مبتلا به هموفیلی هستند نباید از این روش درمانی استفاده کنند.

زالو درمانی برای بیماری های چشم مانند آب مروارید، آب سیاه، کور رنگی و سایر آن مورد مصرف قرار می گیرد. همچنین افرادی که دچار گرفتگی شریان های عروقی شده اند بهتر است سالی چند بار از زالو درمانی استفاده کنند.

راهنمای خرید زالو درمانی

راهنمای خرید زالو درمانی

راهنمای خرید زالو درمانی در برخی از سایت های اینترنتی خرید و فروش آن به چشم می خورد؛ افرادی که آشنایی کامل با زالو درمانی ندارند می توانند از مشاوران موجود در این سایت کمک بگیرند تا بتوانند خرید متفاوتی را تجربه نمایند.

برای استفاده ی شخصی زالو ها می توان به عطاری ها مراجعه کرد پرورش دهندگان انواع زالو درمانی بیشتر در استان های شمالی هستند. چون رطوبت این استان ها زیاد است. برای خرید آسان زالو می شود به شرکت تولیدی آن مراجعه کرد و به صورت عمده خریداری نمود. پزشکان طب سنتی زالوها ی مناسب را انتخاب می کنند و به مردم توصیه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما