فروشنده انواع روغن زالو طبیعی

بسیاری از مواد شیمیایی که امروزه در زیبایی و پزشکی مورد استفاده است ممکن است دارای عوارض جانبی ناخواسته‌ای شوند. روغن زالو طبیعی معادل بوتاکس عمل کرده و بدون حرکت در صورت یا لب باعث افزایش حجم اندام‌ها می‌شود.

فروشنده انواع روغن زالو طبیعی

راهنمای تشخیص روغن زالو طبیعی

راهنمای تشخیص روغن زالو طبیعی از مهم‌ترین فواید روغن زالو می‌توان به درمان ناتوانی جنسی در مردان اشاره کرد. از آنجایی که بسیاری از ناسازگاری‌ها در روابط زناشویی به اختلال در عملکرد جنسی طرفین مربوط می‌شود می‌توان به اهمیت این ماده طبیعی پی برد به‌طوری‌که سال‌ها پیش بزرگ‌ترین طبیب ایران زمین ابوعلی سینا در کتاب قانون خود برای درمان ناتوانی جنسی مردان و درمان اختلالات نعوظ به این ماده اشاره کرده است.
میل به زیبایی حسی غریزی است که خداوند در وجود هر زن و مرد سالمی قرار داده است اما متاسفانه امروزه تمایل به این میل افراطی شده و باعث جراحی‌های متعدد و آسیب زننده اندام‌های مختلف به‌خصوص در بانوان شده است به طوری‌که ایران به فاصله کمی از آمریکا (آمریکا رتبه نخست را در این زمینه دارد) در رنکینگ جهانی قرار دارد.
مبارزه با حس زیبایی‌طلبی غیرممکن است اما می‌توان با اصلاح تغذیه و استفاده از مواد طبیعی به یک زیبایی طبیعی و با ماندگاری بالا نزدیک شد. روغن زالو در مقایسه با پزشکی امروز همانند بوتاکس عمل کرده اما تفاوت عمده آن این است که بوتاکس به درون بافت و اندام تزریق می‌شود و پس از مدتی (بستگی به کیفیت و جنس مورد استفاده) ممکن است در گونه یا لب حرکت کرده و باعث شود فرد دچار ناراحتی مضاعف شود و به زیبایی پیشین خود رضایت دهد اما این روغن کاربردش موضعی بوده و عوارضی هم ندارد و در صورت مصرف مداوم و مرتب می‌تواند باعث افزایش گردش خون در عروق زیرپوستی که همین عاملی است برای افزایش حجم آن اندام و همچنین باعث نعوظ در مردان می‌شود.
مهم‌ترین نکته در استفاده از روغن زالو تشخیص طبیعی بودن آن است که در زیر به مهم‌ترین روش اشاره می‌کنیم.
1- روغن زالوی اصل جامد یا نیمه‌جامد است یعنی در یخچال (دمای زیر 15 درجه) حالتی جامد به خود می‌گیرد بنابراین اگر روغنی در دمای معمولی (25 درجه) مایع بود برای امتحان به مدت نیم ساعت درون یخچال قرار دهید و اگر همچنان مایع بود آن روغن تقلبی است.
2- بوی آن تند است و شبیه حلوای ایرانی می‌باشد.
3- وجود لِرد (بقایای بدن زالو)

قیمت بروز روغن زالو طبیعی

قیمت بروز روغن زالو طبیعی فروش روغن زالو این روزها در بسیاری از عطاری‌ها و حتی مواد بهداشتی و شوینده‌ها!! انجام می‌شود که همان‌طور که گفته شد با توجه به قیمت نسبتاً بالا باید به اصل یا تقلبی بودن آن توجه کرد.
قیمت روغن زالو به تاریخ 1400/3/1 که البته بستگی به پایه مواد آن نیز دارد 60 میلی لیتری 120 هزارتومان و 15 میلی‌لیتر 105 هزار تومان می‌باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما