فروشندگان زالو درمانی طب سنتی

زالو درمانی کاملاً قرون وسطایی به نظر می رسد ، با این حال ، با گذشت زمان قابل توجهی از دوره قرون وسطایی پیش می رود. مصریان باستان ، هندی ها ، عرب ها و یونانی ها همه از زالو درمانی استفاده می کردند. که برای بیماری های پوستی ، مشکلات دندانی ، مشکلات سیستم عصبی ، التهاب و موارد دیگر موثر است.

از زمان مصر باستان ، از زالو در پزشکی برای درمان ناهنجاری های سیستم عصبی ، مشکلات دندانی ، بیماری های پوستی و عفونت ها استفاده می شده است. امروزه ، آنها بیشتر در جراحی پلاستیک و سایر جراحی های جراحی استفاده می شوند.

زیرا زالو پپتیدها و پروتئین هایی ترشح می کند که برای جلوگیری از لخته شدن خون کار می کنند. این ترشحات به عنوان ضد انعقاد نیز شناخته می شوند. این باعث می شود که خون به زخم ها سرازیر شود تا به بهبود آنها کمک کند.

تصور اینکه زالو درمانی به عنوان یک روش درمانی مدرن مورد استفاده قرار می گیرد باعث می شود برخی افراد دچار خنده شوند. اما تحقیقات بیشتر و بیشتر نشان می دهد که دلیلی وجود دارد که قرن ها به زالو به عنوان یک بخش اساسی از مراقبت های پزشکی اعتماد می کردند. با ادامه یافتن اطلاعات بیشتر در مورد خواص ویژه بزاق زالو ، به خوبی می توان گفت که این درمان حتی کاربرد عملی بیشتری از آنچه که تصور می کردیم ممکن است داشته باشد.

فروشندگان زالو درمانی طب سنتی

بیماری های قلبی با زالو درمانی درمان می شوند

بیماری های قلبی با زالو درمانی درمان می شوند

زالو درمانی اصل در افزایش گردش خون و از بین بردن لخته های خون موثر است. جای تعجب نیست که می توان از آنها برای درمان اختلالات گردش خون و بیماری های قلبی عروقی استفاده کرد.

مواد شیمیایی حاصل از بزاق زالو به داروهای دارویی تبدیل شده است که می تواند موارد زیر را درمان کند: فشار خون رگهای واریسی بواسیر مشکلات پوستی آرتروز آزمایشات بالینی پیشنهاد می دهدمنبع مورد اعتمادکه زالو درمانی یک روش درمانی مناسب برای آرتروز مشترک بیماری مفصلی است .

بیماری قلبی افراد مبتلا به بیماری قلبی به دلیل استفاده از زالو درمانی پتانسیل آن منبع مورد اعتمادبرای بهبود التهاب و جریان خون. در چند سال گذشته ، زالو درمانی به عنوان یک روش درمانی جایگزین قابل قبول برای افراد مبتلا به بیماری عروقی و اختلالات تبدیل شده است.

سرطان درمان های سرطان با استفاده از زالو درمانی در حال انجام است اکتشاف منبع مورد اعتمادبه دلیل مهارکننده های پلاکت و آنزیم های خاص موجود در بزاق زالو. در حالی که به افرادی که سرطان خون خاصی دارند توصیه نمی شود از زالو درمانی استفاده کنند ، اما نشان داده شده است که این اثرات سرطان ریه را کند می کند. آزمایش حیوانات همچنین نشان می دهد که تزریق مستقیم بزاق زالو به موش ها از استعمار سلول های سرطانی جلوگیری می کند.

خرید انواع زالو درمانی

خرید انواع زالو درمانی برای خرید و فروش عمده زالو با قیمت مناسب لازم است به مراکز معتبر مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما