فروش عمده بزاق زالو طبی

بزاق زالو طبی برای درمان انواع بیماری ها مچرد استفاده قرار می گیرد و به صورت عمده به فروش می رسد. پس از فروش عمده بزاق زالو در مراکز درمانی های معتبر سراسر کشور در رفع بیماری ها استفاده می شوند و مقدار استفاده با مشاوره پزشک متخصص انجام میگیرد. زالو درمانی از قدیم مرسوم بوده است و امروزه با پیشرفت علم بزاق آن را به صورت جداگانه گرفته و مصرف می کنند.

فروش عمده بزاق زالو طبی

از فواید بزاق زالو بیشتر بشنوید

از فواید بزاق زالو بیشتر بشنوید زالودرمانی یکی از روش های سنتی در ایران و خارج است که در طب سنتی نیز مرسوم است و برای درمان با مکیدن خون توسط زالو به تسریع در درمان کمک می کردند. بزاق زالو دارای ماده ای بی حس کننده است که در هنگام نیش زدن موجب می شود که فرد بیمار درد را حس نکند. به طور کلی 46 آنزیم مفید در بزاق زالو وجود دارد که هر یک خاصیت منحصر بفردی دارند و پس از وارد شدن به خون انسان اثرات مفید خود را بر آن قسمت بدن می گذارند.این انزیم ها موجب گردش خون منظم می شوند و از انعقاد خون جلوگیری کرده، لخته های ریز خون را از بین می برند که این خود موجب رفع بیماری میگرن می شود.

برای ترمیم زخم نیز این بزاق ها بسیار مفید هستند و پس از جراحی برای ترمیم پوست از ان استفاده می کنند که انزیم ها باعث رشد سریع سلول شده و زخم سریع خوب می شود. انزیم های موجود در بزاق زالو به از بین رفتن سلول های مرده و تشکیل سلول های جدید کمک می کند و بر روی سر ـیاز مو را تقویت می کند و باعث رشد موها و جلو گیری از ریزش مو می شود. بزاق زالو دارای آنتی بیوتیک های بسیار قوی است که در درمان عفونت نیز مؤثر هستند و برای بیماری های عفونی استفاده می شوند. خواص بزاق زالو برای انسان همانند یک آنتی اکسیدان عمل کرده که هم به درمان بیماری ها کمک می کند و هم مانع بیمار شدن انسان می گردد و موجب سلامتی هرچه بیشتر می شود. بزاق زالو را می توان از مراکز تخصصی تهیه کرد که زالو هارا با تعداد بالا در آزمایشگاه های مخصوصی پرورش می دهند و بزاق زیادی تولید می شود.

قیمت بهترین انواع بزاق زالو طبی

قیمت بهترین انواع بزاق زالو طبی بزاق زالو اصل در بازار با قیمت های متفاوتی وجود دارد و هر چه تعداد واسطه در این میان کمتر شود قیمت فروش آن پایین تر می آید و به نفع خریدار است. مجموعه تجاری ما با فروش مستقیم، انواع بزاق ها را با کیفیتی بالا و بدور از آلودگی و باکتری در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و از طریق سایت و به صورت غیر حضوری می توانید خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما