فروش عمده زالو درمانی ایرانی

زالو درمانی در ایران از زمان قدیم به عنوان یک روش سنتی برای درمان انواع بیماریها استفاده می شده که تاثیرات بسیار مفیدی بر بیماری داشته و توسط پزشک متخصص انجام پذیر است و این زالوها به صورت عمده در بازار به فروش می رسند و در آزمایشگاههای معتبر توسط متخصصین به دور از هرگونه آلودگی و میکروب در تعداد بالا پرورش می یابند و مورد مصرف قرار می گیرند.

فروش عمده زالو درمانی ایرانی

استفاده از زالو در درمان گل مژه

استفاده از زالو در درمان گل مژه گاهی اوقات ممکن است به دلیل آلودگی ها و میکروب هایی که بر روی چشم می‌نشیند مژه انسان آلوده شده و دچار بیماری گل‌مژه شوید. این بیماری اگر سریع درمان شود مدت زمان کوتاهی می‌برد اما اگر عفونت بسیار شود باعث می شود که حتی پلک زدن نیز برای فرد بیمار مشکل باشد و نتواند به راحتی پلک خود را باز کند و از درد زیادی رنج می برد.

بزاق زالو ها دارای آنزیم هایی هستند که به رفع بیماری ها کمک می کنند و باعث می شوند در زمان کوتاهی این بیماری ها درمان شود اما نکته قابل توجه این است که از چه تعداد زالو و در چه مکانی باید زالو درمانی انجام شود که این نیازمند مشاوره با پزشک متخصص و انجام آن توسط خود پزشک است.

زالو ها در هنگام نیش زدن یک ماده بی حس کننده داخل بدن انسان وارد می کند که باعث می شود درد نیش آن را حس نکنیم و آنزیمهای آن از طریق خون وارد بدن انسان شده و به درمان بیماری می پردازند زالو درمانی برای همه افراد مناسب نمی باشد خصوصاً افرادی که دچار کم خونی و کمبود آهن هستند نمی توانند از زالو درمانی استفاده کنند زیرا در زمان کوتاهی ممکن است خون بسیار زیادی از دست دهند.

از میان ۶۵۰ گونه زالویی که در طبیعت وجود دارد فقط تعداد کمی از آنها هستند که باید مورد استفاده درمانی قرار بگیرند زالو درمانی پرورشی باید بدور از آلودگی و میکروب باشد زیرا اگر زالو دچار آلودگی باشد نه تنها به درمان بیماری کمک نمی کند بلکه دچار بیماری های جدی تری نیز می شویم.

قیمت بهترین انواع زالو درمانی

قیمت بهترین انواع زالو درمانی زالوها با توجه به محل پرورش یافته و کیفیتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی میباشد برای خرید انواع زالو درمانی با کیفیت بالا می توانید از طریق سایت شرکت ما سفارش خودتان را به آسانی ثبت کنید در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود آن را تحویل بگیرید و ما زالوها را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم تا وقت خود را صرف رفتن به بازار نکنید و به راحتی به خرید مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما