فروش عمده زالو درمانی هموروئید

در طب قدیم، از زالو برای درمان اکثر بیماری ها استفاده می کردند. امروزه زالو درمانی جای خود را در طب نوین هم باز کرده است. به همین دلیل، کشورهای زیادی اقدام به تولید زالو و درمان بیماری ها به وسیله آن کرده اند. هموروئید یا بواسیر، یکی از بیماری هایی است که درمان آن با زالو امکان پذیر است.

فروش عمده زالو درمانی هموروئید

راهنمای استفاده زالو در درمان بیماری هموروئید

راهنمای استفاده زالو در درمان بیماری هموروئید هموروئید یکی از بیماری های شایع است که عوامل متعددی موجب بروز آن می شوند. ایستادن یا نشستن های طولانی، یبوست، وراثت و …، از عوامل بروز این بیماری هستند. هموروئید به 2 صورت داخلی و خارجی ایجاد می شود که علت اصلی آن انسداد و متورم شدن رگ های اطراف مقعد می باشد. هموروئید خارجی، به صورت توده متورم و بیرون زده درمی آید. این بیماری، موجب ایجاد درد و خارش در ناحیه مقعد می شود؛ اما به راحتی درمان پذیر است و از طریق زالودرمانی از بین می رود.

زالو، کرمی حلقوی است، با دو دهان که از یکی برای چسبیدن و از دیگری برای مکیدن استفاده می کند. زالو، آبزی و خون خوراک است و در هر وعده بین 2 تا 5 سی سی خون را می مکد. در بزاق زالو آنزیمی به نام هیرودین وجود دارد که دارای خاصیت ضد انعقادی ست؛ زمانی که زالو به محل درد می چسبد، این آنزیم وارد جریان خون شده، رگ های خونی را گشاد کرده و موجب بهبود جریان خون در محل درد می شود.

بزاق زالو، این انگل فوق العاده مفید، علاوه بر خواص ضد انعقادی و گشادکنندگی عروق، خاصیت بی حس کنندگی هم دارد که موجب می شود فرد در محل مکش، احساس درد نداشته باشد. برای هیموروئید، زالو را در قسمت کعب پا (روی پا؛ بین انگشت سوم و انگشت کوچک) یا در صورت لزوم در محل مقعد می اندازند.

امروزه فروش زالو هموروئید، به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر می باشد.

خرید اینترنتی زالو درمانی هموروئید

خرید اینترنتی زالو درمانی هموروئید زالوها، گونه های متفاوتی دارند که فقط 3 نوع از آن ها در پزشکی کاربرد دارند. برای دسترسی راحت تر به زالو، آن را پرورش می دهند. زالوهای پرورشی، سالم و عاری از آلودگی ها هستند تا از انتقال بیماری به مصرف کننده، جلوگیری به عمل آورد.

به دلیل وجود آنزیم های مفید در بزاق زالو، از آن ها در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود؛ هموروئید، دیابت، چربی خون، گوش درد، دندان درد، انقباضات عضلانی و …، از جمله بیماری هایی هستند که با زالو درمانی بهبود می یابند.

پروسه تولید زالو، 18 ماه به طول می انجامد. وقتی زالو ها به اندازه مناسب برسند، آماده فروش خواهند شد. اکثر فروشندگان، با راه اندازی سایت های اینترنتی، اقدام به فروش مجازی زالو می کنند. برای خرید اینترنتی زالو، می توان با یک سرچ ساده در اینترنت، تعداد زیادی از این سایت های فروش را پیدا کرد. بهترین زالو برای استفاده پزشکی، زالوی سالم با طول عمر خوب و گیرایی بالاست، پس موقع خرید باید از معتبر بودن سایت فروش، اطمینان حاصل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما