فروش کلی زالو درمانی در بابل

از گذشته ها در درمان بیماری های مختلف از زالو استفاده می شده است و این محدود به طب سنتی ایران نبوده و در تمامی کشور ها رواج داشته است.امروزه نیز با کشف آنزیم های مختلف در بزاق زالو و تاثیر مثبت آن در بدن زالو درمانی رواج یافته است، امروزه دسترسی به زالو به علت وجود مراکز پرورش زالو درمانی آسان شده است.بابل یکی از مراکزی است که فروش کلی زالو درمانی انجام میدهد، برای خرید زالو درمانی بابل، می توانید از طریق اینترنتی اقدام کنید و نیازی به تماس حضوری نیست.

فروش کلی زالو درمانی در بابل

آشنایی با تاریخچه زالو درمانی در ایران

آشنایی با تاریخچه زالو درمانی در ایران

استفاده از زالو برای درمان بیماریها از هزاران سال پیش وجود داشته است و در طب سنتی ریشه بسیاری از بیماری ها را ازدیاد خون در بدن می دانند به همین دلیل زالو در کنار فصد و حجامت برای خارج کردن این خون اضافه استفاده میشده است.در تاریخ هنوز مشخص نیست چه کسی اولین بار از زالو برای درمان استفاده کرد، ولی در متون ابن سینا در مورد زالو به طور تفصیل نوشته شده است و اشاره دقیق به نشانه های تشخیص زالو طبی،با زالو های دیگر شده است و از استفاده از زالو های دیگر را خطرناک می شمارد.

همچنین ابن سینا استفاده از زالو را در درمان مشکلات پوستی و زخم ها می داند و حتی تاثیر زالو را بیشتر از حجامت در درمان بیماری ها می داند انتقال کتاب های ابن سینا به اروپا و ترجمه آنها باعث رونق زالو درمانی در اروپا نیز گردید ناگفته نماند که ابن سینا در مورد آناتومی زالو نیز تحقیقاتی نموده و در متون خود ذکر کرده است.

متون دیگری نیز در مورد زالو درمانی وجود دارد که اکثرا ترجمان و برگرفته از متون ابن سینا می باشد ولی از قدیم زالو برای درمان بیماری های پوستی، عفونت های لثه و دندان،و بیماری های چشمی،جوش و دمل های چرکی استفاده می شده است. ناگفته نماند که با کشف آنزیم مانع انعقاد خون در بزاق زالو باعث شد زالو درمانی دوباره رواج پیدا کند و برای جلوگیری از انعقاد خون در بیماری های عروقی و قلبی نیز استفاده شود، امروزه بسیاری از کشورهای اروپایی از زالو برای درمان بیماری های مختلف استفاده میکنند و به تولید و صادرات زالو پرداخته اند.

صادرات انواع زالو درمانی بابل

صادرات انواع زالو درمانی بابل

با توجه به وجود زالو درمانی در طب کهن تمام کشورها از زالو برای درمان بیماری های خود استفاده می نمودند و امروزه نیز گاهی برای فرار از عوارض داروهای شیمیایی و گاهی برای درمان بیماری که طب نوین درمان کاملی برای آن ندارد استفاده میشود ولی زالو درمانی به همینجا ختم نمی شود. و شرکت های داروسازی نیز امید دارند که بتوانن از آنزیمهای بزاق زالو برای ساخت دارو استفاده نمایند حال با توجه به موارد مذکور و وجود مراکز پرورش زالو درمانی این محصول پتانسیل صادرات را داشته و مرکز زالو درمانی بابل اقدام به صادرات زالو درمانی به کشورهای دیگر نموده است و کشورهای زیادی وجود دارند که برای تحقیقات پزشکی خود خواستار زالو پرورشی می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما