فواید استفاده از زالو در درمان سرطان ریه

درمان سرطان به کمک زالو در حال مطالعه است زیرا آنزیم های خاصی (به علت دارا بودن مهارکننده های پلاکت) در بزاق زالو یافت می شود. با اینکه افراد مبتلا به سرطان خاص خون ممکن است نتوانند از زالودرمانی استفاده کنند اما تحقیقات نشان می دهد این گزینه قادر است اثرات سرطان ریه را کندتر کند و درد آن ها را تسکین دهد.

تست های حیوانی نیز نشان می دهد که تزریق بزاق زالو به موش ها از تکثیر سلول های سرطانی پیشگیری کرده است. این روش ساده و بی خطر است. تنها مشکل آلودگی باکتریایی است که آن هم اگر در یک مطب و توسط پزشک در شرایط بهداشتی صورت گیرد جای نگرانی ندارد.

فواید استفاده از زالو در درمان سرطان ریه

آشنایی مختصر با زالو پزشکی

آشنایی مختصر با زالو پزشکی یکی از معروف ترین زالوها زالوی پزشکی نام دارد که طول بدن آن ها 5 تا 25 سانتی متر است و رنگ زیتونی دارند که خط های طولی زرد رنگ نیز روی بدنشان وجود دارد. در زالو درمانی باید حتما از زالوی پزشکی استفاده شود زیرا استفاده از زالوهای متفرقه نه تنها اثرات درمانی ندارد بلکه ممکن است باعث مرگ نیز شود.

طول بدن زالو ممکن است به 25 سانتی متر نیز برسد اما زالوهایی که برای درمان مورد استفاده قرار میگرند عمدتا بیشتر از 12 سانتی متر کابرد درمانی ندارند. بهترین زالو آن است که شکل آن مثل دم موش ، با سر کوچک و شکم سرخ و پشت سبز است ( زیتونی یا ماشی یا کمی مایل به سیاه ).

به طور کلی عملکرد زالو را میتوان این گونه توصیف کرد که زالو خون سیاهرگی مملو از دی اکسید کربن را به خون شریانی دارای اکسیژن ترجیح میدهد و در مکیدن خون، عروقی را انتخاب می کند که دارای غلظت بالاتر و خون فاسد تر باشد یعنی دو عمل تصفیه خون و ترقیق خون را همزمان انجام میدهد و در واقع این خون سالم سازی شده به کنترل عفونت ها و عملکرد بهتر سلول های دفاعی خون و سیستم ایمتی کمک خواهد کرد.

مراکز خرید زالو پزشکی پرورشی

مراکز خرید زالو پزشکی پرورشی اهمیت استفاده از زالو های سالم بسیار زیاد است لذا توصیه می شود که برای زالودرمانی حتماً به مراکز معتبر و شناخته شده و متخصصان این کار مراجعه کنید .و در صورت استفاده شخصی از زالو حتما آن را از مراکز معتبر تهیه نمایید.

شرکت های زیادی در زمینه پرورش زالو پزشکی پرورشی فعالیت خود را شروع کرده است. با افزایش تقاضای بازارهای اروپایی به خرید زالو پزشکی، این شرکت ها از طریق صادرات زالو و فروش زالو به اقتصاد جامعه نیز کمک می کند که در این مورد صادرات و فروش زالو جایگاه خرید و فروش اینترنتی نیز بسیار مهم است و نقش مهمی در صادرات این محصول دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما