قیمت انواع زالو درمانی طب سنتی

زالو درمانی ایرانی یکی از روشهای سنتی در درمان بیماریهای سرطان ریه، گل مژه، میگرن و… می باشد.زالو درمانی مخصوص توسط متخصصان در آزمایشگاه ها در تعداد بالا پرورش می یابند و برای درمان به مراکز درمانی مختلف یا به مراکز فروش زالو توزیع می شوند.

قیمت زالو ها در بازار نوسان دارد و در قیمت ثابتی به فروش نمی رسند.زالوها با توجه به محیطی که پرورش می یابند و با توجه به کیفیتشان قیمت های متفاوتی دارند.

قیمت انواع زالو درمانی طب سنتی

خواص باورنکردنی زالو در درمان سردرد

خواص باورنکردنی زالو در درمان سردرد زالوها حیوانی آب زی است، انواع مختلفی دارند که نمونه ی درمانی آن شبیه دم موش می باشد و رنگ سینه ی آن جگری می باشد که کوچک و سیاه است و به زالو سیاه معروف است،شناخت زالوی درمانی بسیار مهم می باشد زیرا بعضی از انواع زالوها سمی بوده و سلامت فرد را به خطر می اندازند و ممکن است خطری جدی برای بیمار ایجاد کنند.

از زالو برای درمان میگرن نیز استفاده می شود ،لخته های ریزی که در قلب شکل میگیرند وارد مغز شده و گردش خون را مختل میکنند که باعث سردرد شدید می شود و از انجایی که داخل بزاق زالو هیرودین وجود دارد و این ماده باعث بهبود گردش خون شده و لخته ها را از بین می برد می تواند به رفع بیماری میگرن و درمان آن کمک کند.

بزاق زالو داری 24آنزیم مفید برای بدن انسان و رفع بیماری ها می باشد که به هنگام مکیدن خون توسط زالو این انزیم ها وارد خون شده و تاثیرگذارند. در انتخاب تعداد زالو نیز باید دقت شود زیرا اگر از تعداد زیادی زالو در یک زمان استفاده کنیم ممکن است فرد دچار ضعف و کم خونی شود.

زالو درمانی برای همه ی افراد مناسب نمی باشد خصوصا کسانی که دچار کم خونی و مشکلات انعقاد خون و کمبود پلاکت در خون هستند ممکن است پس از زالو درمانی دچار مشکلات جدی تر شوند.

زالوهایی که در طبیعت وجود دارند انواع زیادی داشته و از بین 650نوع زالو فقط تعداد کمی از آنها درمانی بوده و مؤثر می باشند. در جراحی های ترمیمی و برای زخم ها از زالوها برای تسریع در ترمیم استفاده می شود که عمل ترمیم در زمان کوتاه تری انجام شده و زخم دچار عفونت نشود و یکی از مهمترین خواص زالو می باشد.

تهیه ارزانترین انواع زالو درمانی

تهیه ارزانترین انواع زالو درمانی برای خرید زالو درمانی اصل مرغوب و بدور از آلودگی می توانید به راحتی در منزل خود نشسته و از طریق سایت ما بهترین زالو را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

شرکت ما با حذف واسطه ها در امر فروش زالو باعث شده زالوهای درمانی را با ارزان ترین قیمت و کیفیت بالا در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.. هدف ما رضایت شما می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما