قیمت فروش زالو درمانی گردش خون

قیمت زالو درمانی گردش خون، با توجه به نیاز همه گیر مردم به این محصول جهت جلوگیری از ایجاد بیماری های قلبی و عروقی،و اهمیت دسترسی بدون دغدغه مردم به این محصول ، در این مجموعه به قیمت تولیدی می باشد. سفارش و خرید زالو درمانی عمده را می توانید با تیم کارشناسان ما هماهنگ بفرمایید.

قیمت فروش زالو درمانی گردش خون

روشهای استفاده زالو در درمان اختلال گردش خون

روشهای استفاده زالو در درمان اختلال گردش خون هزاران سال است که از زالو برای اهداف دارویی استفاده می شود. در حال حاضر در خط های خط میخی بابلی ها (حدود 1500 سال قبل از میلاد) شواهدی وجود دارد که از زالو برای درمان بیماری ها استفاده می شده است. این روش درمانی همچنین در کتابهای مقدس سانسکریت هند (حدود 500 سال قبل از میلاد) گزارش شده است. زالو درمانی برای اولین بار در سال 200 قبل از میلاد در اروپا استفاده شد.

در نوشته های دکتر و شاعر یونانی نیکاندر فون کلوفون ذکر شده است. در طی قرون بعدی ، این رویه در سراسر اروپا گسترش یافت و مانند خونریزی ، به روشی کاملاً شناخته شده و پرکاربرد تبدیل شد. در اواسط قرن هجدهم ، زالو درمانی چنان “مد” بود که سالانه چندین میلیون زالو استفاده می شد. گسترش علمی جدید در پزشکی مدرن در قرن نوزدهم منجر به این واقعیت شد که زالو درمانی اهمیت خود را به طور فزاینده ای از دست داد و در نهایت به طور کامل از پزشکی علمی کنار گذاشته .

مانند همه روش های تخلیه ، زالو درمانی مبتنی بر “نظریه هومورال” (نظریه هومورال) بقراط است. طبق این آموزش ، تمام عملکردهای بدن توسط چهار اصل حالت،بلغم ، صفرا سیاه و زرد کنترل می شود. تعادل چهار حالت (اکرازیا) مهمترین شرط لازم برای سلامتی است ، بیماریها به دلیل اختلاط غلط چهار حالت یاد شده (دیسکرازی) بوجود می آیند. این عدم تعادل را می توان با تخلیه آب اضافی و مواد مضر به خارج از بین برد.

در زالو درمانی این کار با کمک زالو انجام می شود. اثربخشی زالو درمانی به چندین عامل مربوط می شود. جمع آوری خون توسط زالو و خونریزی متعاقب آن که با این کار مواد مضر از بدن خارج می شود و گرفتگی خون و لنفاوی موضعی از بین می رود. در هنگام مکیدن ، زالو از طریق بزاق دهان خود مواد زیادی را در زخم آزاد می کند ، مانند هیرودین که لخته شدن خون را مهار می کند و اگلین که دارای اثرات ضد التهابی و ضد درد است. سایر مواد موثره بزاق زالو دارای خواص گشادکننده عروق ، تقویت کننده گردش خون و ضد تشنج هستند.

خرید اینترنتی زالو درمانی گردش خون

خرید اینترنتی زالو درمانی گردش خون درمان با زالو یکی از روش های تخلیه سموم از بدن است و به روشی مشابه با خون کشیدن عمل می کند‌. بدین صورت که چندین زالوی زنده در مناطق خاصی از پوست قرار می گیرند ، تأثیر این روش از یک طرف بر برداشت خون توسط زالو می باشد و از طرف دیگر موادی است که توسط حیوانات در خون بیمار آزاد می شود.

با توجه به اهمیت زالو درمانی و افزایش روز افزون مصرف آن در بین مردم بر آن شدیم که خرید اینترنتی زالو درمانی را به منظور ایجاد اعتماد و گسترش این فرهنگ پزشکی در میان مردم رواج بدهیم. ما با همکاری تولیدکنندگان اصلی زالو این مهم را به نحو احسن جهت فروش این محصول به قیمت تولیدی و دسترسی سریع مردم به آن انجام می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما