محل فروش زالو درمانی در تهران

زالو درمانی یکی از انواع درمان های سنتی و قدیمی بوده و در طب نوین نیز فواید آن برای درمان بسیاری از بیماری ها ثابت شده است و بسیاری از افراد به جای استفاده از داروهای شیمیایی، از زالو برای درمان بسیاری از ناراحتی ها و مشکلات جسمی خود استفاده می کنند. این مجموعه یکی از مراکز فروش زالو درمانی در تهران می باشد و ارائه دهنده زالو طبی ارزان به مشتریان عزیز خود می باشد.

محل فروش زالو درمانی در تهران

استفاده از زالو در درمان فشار خون

استفاده از زالو در درمان فشار خون زالو یکی از جانوران آبزی و از گروه نرم تنان می باشد، که امروزه از آن برای مقاصد درمانی استفاده می شود. زالو درمانی به استفاده از زالو برای درمان ناراحتی ها و مشکلات جسمی گفته می شود. استفاده از زالو برای مقاصد درمانی تاریخچه ای طولانی دارد، حکیم جرجانی در کتاب ذخیره خوارزمشاهی نحوه استفاده از زالو برای زالو درمانی اشاره کرده و آن را درمان مناسبی برای مشکلات پوستی دانسته است.

این حیوان با مکیدن خون کثیف می‌تواند حدود ۳۰۰ بیماری را درمان کند. زالو هنگام مکیدن خون، بزاق خود را وارد بدن فرد می کند. مواد موجود در بزاق زالو باعث درمان و رفع بسیاری از مشکلات می‌شوند.

یکی از کاربردهای زالو درمانی برای درمان فشار خون بالا می باشد و در کنار اصلاح سبک زندگی و تغذیه می‌تواند باعث تاثیر بیشتر در کاهش فشار خون گردد. بزاق زالو حاوی مواد ضد انعقاد خون بوده و لختگی خون را کاهش داده و باعث جریان بهتر خون در داخل رگ ها می شود و فشار خون را کاهش می دهد.

همچنین آنزیم های موجود در بزاق زالو باعث گشاد شدن رگ ها شده و با رقیق کردن خون به وسیله آنزیم هیرودین باعث بهبود جریان خون در رگ ها می شود و فشار خون را درمان می کند.

برای نتیجه بهتر زالو درمانی به منظور کاهش فشار خون، باید این درمان در سه یا چهار دوره و با فاصله ۲۵ الی ۳۰ روز استفاده شود. محل های مناسب زالو درمانی برای درمان این عارضه؛ پشت گوش ها، گردن تا سرشانه، پایین تر از نقاط حجامت، پایینتر از ساکرال، پایین تر از مهره خاصره و زیر سینه راست می باشد.

عرضه کنندگان زالو درمانی پرورشی در تهران

عرضه کنندگان زالو درمانی پرورشی در تهران پرورش زالو یکی از شغل های به نسبت جدید بوده که نیاز به دانش و اطلاعات کافی دار، زیرا اگر تغذیه و دمای آب و محیط زندگی زالو پرورشی مناسب نباشد، این کرم ها تلف می شوند.

زالو طبی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله بیماری پوستی واریس، هموروئید، بیماری های مفصلی، میگرن، بیماری قلبی و عروقی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.این مجموعه زالو اصل پرورشی را با قیمت بسیار عالی در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان عزیز قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما