مراکز عرضه بزاق زالو مخصوص اقدامات طبی

از گذشته های دیر باز از زالو برای درمان انواع مشکلات بدن انسان مانند ،پوستی و کبدی و گوارشی استفاده شده است. زالو جانوری است از رسته ی نرم تنان که بیشتر در محیط مرطوب مانند حواشی رودخانه و آبگیر ها زندگی میکند.برای تغذیه به پوست سایر جانوران اعم از انسان میچسبد و دندان های آرواره ای خود رو فرو میکند و شروع به مکیدن خون قربانی کرده و حتی ممکن است در زیاده روی کردن خوراک خود منفجر شده و بمیرد. بزاق زالو طبی برای بدن انسان خواص بسیاری دارد.خواص بزاق زالو رو پس از انجام حجامت می توان مشاهده کرد.در بعضی از مراکز درمانی بزاق زالو اصل را نیز میتوان خریداری کرد. پزشکان طب سنتی به استفاده از زالو برای حجامت را ترغبب می کنند. با استفاده از زالو می توان حتی خون را تصفیه کرد.

مراکز عرضه بزاق زالو مخصوص اقدامات طبی

کاهش دردهای زانو با زالو درمانی

کاهش دردهای زانو با زالو درمانی

پزشکان طب سنتی از دیر باز به خواص زالو درمانی پی برده بودنند.آنها بسیاری از مشکلات بدن را با مطالعه بر روی بزاق زالو می برده و درمان کردند. میتوان با حجامت به موقع و مرتب دردهای ناشی از آرتروز را تا حد بسیار زیادی کاهش و یا درمان کرد. زالو با ترشح بزاق خود در خون انسان ماده ای را وارد میکند که مانع انعقاد خون انسان میشود تا بتواند خون مورد نیاز خود رو بمکد در بزاق زالو مواد معجزه آسایی وجود دارد که کمک شایانی به درمان آرتروز می شود. بزاق زالو مواد ی دارد که به پپتیدهای ارجاع کننده ی درد میچسبد و از ارسال پیام درد جلوگیری میکند .بزاق زالو نیز نوعی زهر است.با فروش بزاق زالو میتوان از درد کشیدن پیاپی جوانان و سالمندان جلوگیری کرد.به جرئت می توان گفت که معجزه ی طبیعت است.بزاق زالو با آنزیم های موثر خود تاثیر به سزایی در کاهش درد دارد از روعن زالو نیز برای حجیم شدن اندام و عضلات استفاده می کنند.

فروش خالص ترین بزاق زالو طبی

فروش خالص ترین بزاق زالو طبی

فروش خالص ترین بزاق زالو را میتوان از مزرعه های پرورش زالو در کشورمان تهیه کرد .استان مازندران با پرورش زالو طبی در کشور کمک شایانی به تولید و صادرات این جانور مفید کرده است. با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر می توان عصاره ی خالص بزاق زالو رو نیز تهیه کرد.کشور ما خوشبختانه در عرصه ی تولید زالو در جهان زبانزد است و قادر به صادرات این جانور مفید به کشورهای همسایه و حتی جهان می باشد.با فروش بزاق زالو به جهان میتوان مردم رو به سوی طب سنتی سوق داد و تا حد زیادی از مراجعه به داروهای شیمیایی کاهش داد.بزاق زالو را اکثرا در شیشه های ۱۵ یا ۲۰ میل بسته بندی می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما