مراکز عرضه زالو طبی خون مردگی

زالو نوعی کرم است از گروه آبزیان است. مشکی رنگ و بدن این جانور قابلیت انقباض و انبساط فراوانی دارد . بدن این موجود بین ۳ تا ۲۵ سانتی متر و عرض بدنش نیز حدودا ۱ سانتی متر می باشد . زالو دارای سه فک است و هر فک دارای ۱۰۰عدد دندان است ، یعنی هر زالو حدودا ۳۰۰ دندان ریز دارد .

محل زندگی زالو ها در آب های شیرین ، خاک ها و اطراف دریاچه هاست . زالو از خون بی مهرگان و مهره داران تغزیه می کند . بیشترین گونه از زالو ها زالوی شکارچی هستند .

مراکز عرضه زالو طبی خون مردگی

فواید استفاده زالو در درمان خون مردگی

فواید استفاده زالو در درمان خون مردگی در گذشته از زالو برای خون گیری استفاده می شد . از زالو برای چسباندن اجزای بدن استفاده می کردند . در طب پزشکی از زالو برای بهبود جریان گردش خون ، درمان آب سیاه چشم ، تسکین درد ، کاهش التهاب های مفصلی و استخوانی استفاده می کنند . روغن زالو نیز برای بیماری های پوستی ، درد های عضلانی ، بیماری های دستگاه حرکتی ، تورم چشم ها ، بیماری های قلبی و عروقی ، اختلال گردش خون ، صدمات ، بیماری های گوش ، سر درد و سینوزیت مزمن ، کاهش درد شدید پا ها ، درمان پیچ خوردگی رگ ها موثر است . به دلیل درمان فوری و دارویی زالو دکتران زیادی برای پرورش این موجود دست به کار شده اند .

اما شناخته ترین آنها زالو دارویی نام دارد که در مطب های زالو درمانی از آنها استفاده می شوند . حدودا ۷۰۰ نوع زالو شناخته شده که ۱۰۰ تا دریایی و ۹۰ تا زمینی و بقیه آنها اطراف آب های شیرین زندگی می کنند . زالو عملکرد فوق العاده ای دارد و می تواند خون مرده را بمکد و کبودی و سیاهی ایجاد شده روی پوست را از بین می برد . بهترین روش جایگزین حجامت زالو درمانیست . بافت پوست زالو خیلی نرم می باشد و به راحتی می تواند درون بافت پوست نفوذ کند. این خزنده ها پس از استفاده از بین می روند و نمونه های دیگری جایگزین آن ها می شود .

قیمت خرید زالو طبی خون مردگی

قیمت خرید زالو طبی خون مردگی برای خرید زالو طبی باید مواظب کیفیت آن محصول باشیم چون بر اساس کیفیت آن محصول قیمت گذاری می شود . هر زالو باید دارای سطح مرغوبیت ، نوع نژاد ، میزان خرید آن تاثیر بر قیمت زالو را دارند . قیمت زالو طبی در آمریکا حدودا ۱۵ دلار به فروش می رسد .

زالو های پزشکی کاملا در محیطی بهداشتی عرضه و تولید می شود و در بسته بندی های استاندارد به بازار ارائه می گردد . زالو ها داری سایز بندی هستند و می توان آن ها را متناوب با نیاز خریداری کرد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما